چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹

ثبت دائم بانك اطلاعات هنرجويان:

نرم افزار ERP سيستم آموزشي انجمن سينماي جوانان ايران را متحول كرده است

آرم انجمن سینمای جوانان ایران*

سینمایپرس-گروه سینما/ سعيد ربيعي درباره راه اندازي سيستم جديد آموزشي گفت: سامانه ERP وظيفه اش مديريت بر دوره هاي آموزشي است و سيستم آموزشي انجمن را متحول كرده است.

به گزارش سینماپرس، سعيد ربيعي معاون آموزشي و فرهنگي انجمن سينماي جوانان ايران درباره راه اندازي سيستم جديد آموزشي گفت: سامانه ERP نرم افزاري است كه در كليه دفاتر انجمن سينماي جوانان مستقر شده است و وظيفه اش مديريت بر دوره هاي آموزشي است و سيستم آموزشي انجمن را متحول كرده است.

وي با تاكيد بر اهميت استفاده از اين نرم افزار تاكيد كرد: بانك اطلاعاتي هنرجويان در داخل اين سامانه از دو سال قبل ثبت شده است و تمامي حضورها ، فعاليتها و عملكردهاي هنرجويان از طريق اين سامانه پيگيري مي شود. ورود نمرات پايان هر درس به صورت نظري و عملي در اين نرم افزار ثبت و در جاهايي كه نياز باشد مورد استفاده قرار مي گيرد. كارت هم هنرجويي بلافاصله بعد از ثبت نام توسط اين نرم افزار صادر و در اختيار هنرجو قرار مي گيرد . صدور گواهي نامه هم از ديگر كاركردهاي اين نرم افزار است.

قابل ذكر است آخرين گروه از دفاتر انجمن كه نياز به گذراندن دوره تكميلي آموزش سيستم ERP را داشتند پنجشنبه گذشته – دهم اسفند ماه – با حضور در ستاد مركزي انجمن در تهران آموزش هاي لازم و تكميلي را فرا گرفتند.

اين دفاتر شامل هفت شهر تالش، بروجرد، تنگستان، خميني شهر، زنجان، كرج و يزد بود.

انتهای پیام/ع/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.