جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷

محسن قرائی عنوان کرد:

حوزه هنری برای اکران فیلم «خسته نباشید» هماهنگی با من نکرده است

محسن قرایی

سینماپرس- گروه سینما/ کارگردان فیلم «خسته نباشید» گفت: من با اکران فیلمم به صورت خصوصی و یا محدود مشکلی ندارم چرا که اگر فیلمی خوب باشد با اکران های محدود و از طریق تبلیغاتی زبانی می تواند به اکران بهتری دست یابد.

محسن قرائی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد نمایش فیلمش در استان البرز اظهار کرد: با من تماسی برای هماهنگی جهت نمایش فیلم گرفته نشده است اما من مشکلی با این گونه اکران ندارم چرا که در تهران نیست و ضربه ای به فیلم نمی زند.

 

 

وی ادامه داد: برای فیلم هایی که از ستاره های بازیگری استفاده نکرده اند این گونه اکران های محدود می تواند به فروش بیشتر فیلم کمک کند.

 

فیلم سینمایی خسته نباشید

 

این کارگردان سینما درباره زمان اکران عمومی فیلم توضیح داد: ترجیح ما بر این است که «خسته نباشید» جزء اکران های عید فطر باشد.

 

 

چندی پیش رئیس حوزه هنری استان البرز در خبری اعلام کرد: هشت فیلم انتخاب شده بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر توسط حوزه هنری استان البرز و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ یازدهم الی هجدهم اسفندماه در سینما هجرت برای عموم علاقمندان نمایش داده می‌شود.

 

فیلم‌های دهلیز اثر بهروز شعیبی؛ سر به مهر اثر هادی مقدم دوست؛ رسوایی اثر مسعود ده نمکی؛ خسته نباشید اثر محسن قرائی؛ تنهای تنهای تنها اثر احسان عبدی‌پور؛ تاج محل اثر دانش اقباشاوی؛ هیس دختران فریاد نمی‌زنند اثر پوران درخشنده و حوض نقاشی اثر مازیار میری در طی هشت روز برای مردم هنردوست البرز به روی پرده سینما می‌روند.

 

گفتنی است، فیلنامه «خسته نباشید» داستان رومن و ماریا زوجی جهانگرد است که درگیر اختلافاتی با یکدیگرند. آنها در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل بر میخورند. تا اینکه مرضی مستخدم اخراجی هتل به کمک پسر عمویش برای آنها نقشه می کشند.
 


غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی، فرزاد باقری و رویا افشار بازیگران این فیلم هستند.



«خسته نباشید!» محصول حوزه هنری است و تهیه کنندگی آن را رضا میرکریمی بر عهده دارد.

 

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.