چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۷

پوران درخشنده عنوان کرد:

بدون توافق من حوزه هنری برای «هیس...» بلیط فروشی کرد

پوران درخشنده

سینماپرس- گروه سینما/ پوران درخشنده گفت: من در جریان اکران «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در استان البرز نبودم و موافق نمایش این چنینی فیلم نیستم چرا که به اکران عمومی فیلم لطمه می زند.

کارگردان فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: تمام اکران های فیلم من در شهرهای کرمانشاه، اصفهان، رشت، کرمان، سنندج، همدان و... مربوط به جشنواره فیلم فجر بوده است و من توافقی برای اکران فیلم با حوزه هنری نداشتم.

 

وی ادامه داد: امروز فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» را به بوشهر آوردم تا به خواست دانشگاه این شهر ساعت 19 در سینما بهمن برای دانشجویان نمایش دهم اما این اکران به خواست دانشگاه بوشهر و از مدت ها پیش هماهنگ شده بود.

 

کارگردان «پرنده کوچک خوشبختی» با تاکید بر این که اکران های حوزه هنری در استان البرز به فروش فیلم لطمه می زند، تصریح کرد: موافق اکران فیلم به این شیوه نیستم چرا که در زمان مناسب برای همه مردم فیلم اکران می شود و پس از آن علاقمندان می توانند در صورت تمایل و با هماهنگی فیلم را نمایش دهند.

 

یادآور می شود مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: رایزنی برای بلیط فروشی فیلم های جشنواره سی و یکم فجر در استان البرز هیچ ارتباط ارگانیکی با جشنواره فیلم فجر ندارد و به صورت مستقل از جشنواره و با موافقت تهیه کننده  کارگردان آثار انجام می شود.

 

چندی پیش رئیس حوزه هنری استان البرز در خبری اعلام کرد: هشت فیلم انتخاب شده بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر توسط حوزه هنری استان البرز و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ یازدهم الی هجدهم اسفندماه در سینما هجرت برای عموم علاقمندان نمایش داده می‌شود.

 

فیلم‌های دهلیز اثر بهروز شعیبی؛ سر به مهر اثر هادی مقدم دوست؛ رسوایی اثر مسعود ده نمکی؛ خسته نباشید اثر محسن قرائی؛ تنهای تنهای تنها اثر احسان عبدی‌پور؛ تاج محل اثر دانش اقباشاوی؛ هیس دختران فریاد نمی‌زنند اثر پوران درخشنده و حوض نقاشی اثر مازیار میری در طی هشت روز برای مردم هنردوست البرز به روی پرده سینما می‌روند.

 

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.