سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸

شورای صنفی نمایش بیانیه صادر کرد/

شورای صنفی فیلم‌های ارزشی را به سینماهای حوزه هنری می‌دهد

بیانیه نمایش

سینماپرس- گروه سینما/ شورای صنفی نمایش فیلم های ساخته شده ارزشی را یکی پس از دیگری جهت اکران به سینماهای حوزه هنری معرفی می کند.

به گزارش سینماپرس، شورای صنفی نمایش در راستای اتفاقات اخیر و تصمیمات حوزه هنری برای اکران فیلم های ارزشی بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: «با آرزوی اینکه همه اهالی سینما جزو میهمانان واقعی حضرت حق در این ماه شریف باشند.

ما اعضاء شورای صنفی منتخب سه صنف جامعه صنفی تهیه کنندگان ، انجمن سینماداران و کانون پخش کنندگان در کنار ناظر محترم وزارت ارشاد اسلامی در جهت به کرسی نشاندن حرف و هدف حوزه محترم هنری سازمان تبلیغات اسلامی در روند به اکران درآوردن فیلم های ارزشی و نه فیلم های نازل و ... تصمیم گرفته است فیلم های ساخته شده ارزشی را یکی پس از دیگری جهت اکران به سینماهای حوزه هنری معرفی نماید . باشد که به خواست خداوند یکبار برای همیشه تکلیف اکران فیلم های اخلاقی و معنوی و نه البته بازاری و ... در سینمای پرافتخار ایران روشن گردد . شورای صنفی همچنان گوش به زنگ می ماند که فیلم های مورد نظر حوزه هنری را نیز که مناسب با فرمایشات ریاست آن حوزه در صورت انتشارالبته به لیست فیلم های انتخابی این شورا بیفزاید . بنابراین شورای صنفی نیز فیلم های مناسب با دغدغه های ارزشمند حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی را جهت اکران در سینماهای این نهاد ارزشمند معرفی نماید و بی شک فیلم های غیر از این لیست شایستگی اکران در سینماهای حوزه هنری نخواهند داشت .»

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.