یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

درخشنده مجوز قانونی پخش «هیس...» در امریکا را گرفت

هیس دختران فریاد نمی زنند

سینماپرس- گروه سینما/ پوران درخشنده طی سفری به آمریکا و انجام مراحل مورد نیاز برای دریافت حق کپی رایت فیلم موفق شد برای فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» مجوز قانونی پخش دریافت کند.

درخشنده؛ کارگردان «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در گفت و گو با سینماپرس گفت: من پیش از این برای فیلم «عشق بدون مرز» حق کپی رایت دریافت کرده بودم که از این طریق فیلمم برای 12 سال از اکران های غیرمجاز محفوظ ماند. به همین دلیل برای دریافت کپی رایت «هیس...» چندی پیش اقدام کردم و موفق شدم در آمریکا کپی رایت دریافت کنم.

 

وی ادامه داد: برای ثبت کپی رایت فیلمنامه هم اقدام کردم و کپی رایت فیلمنامه ثبت شده تا کسی نتواند از آن برای ساخت فیلم مشابه استفاده کند.

 

درخشنده تاکید کرد: بحث کپی رایت بسیار مهم است و ما احتیاج داریم به دریافت کپی رایت تا شبکه های ماهواره ای نتوانند به راحتی فیلم را نمایش دهند اما حفظ فیلم از پخش های غیرمجاز کاری سخت است.

 

کارگردان «شمعی در باد» درباره اکران فیلم «هیس...» در ایران و خارج از کشور اظهار کرد: نمایش فیلم در اکران عیدفطر قطعی است اما در خارج از ایران هنوز در حال رایزنی هستیم که ببینیم با توجه به موضوع بین المللی فیلم آن را در چه کشورهایی می توانیم نمایش دهیم.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.