دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

پرتوی ايمان به جشنواره فيلم كوتاه تهران می‌تابد

سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران،

سینماپرس-گروه سینما/ در بخش مسابقه ملي جشنواره فیلم کوتاه تهران، فيلمسازان متقاضي شركت در بخش پرتوي ايمان كه آثار شان با تعريف «آثاري كه در آن ثمرات ايمان و فرجام پر اميد دينداران و رهروان راه فضيلت ترسيم شود و ضمن ايجاد فضاي معنوي به مفاهيم ديني بپردازند» تهيه شده باشد، توسط داوران جشنواره مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

به گزارش سینماپرس، در سال جاري همزمان با برگزاري سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران،  در بخش مسابقه ملي اين جشنواره ،  فيلمسازان متقاضي شركت در بخش پرتوي ايمان كه آثار شان با تعريف اين بخش یعنی «آثاري كه  در آن ثمرات ايمان و فرجام پر اميد دينداران و رهروان راه فضيلت ترسيم شود و ضمن ايجاد فضاي معنوي به مفاهيم ديني بپردازند» تهيه شده باشد،  توسط داوران جشنواره مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

 

در ادامه آمده است،  در سال 1391 نزديك به 350 فيلم كوتاه متقاضي داوري در اين بخش بوده است و در جشنواره بيست و نهم  فيلم كوتاه تهران، تنديس جشنواره و مبلغ سي ميليون ريال و حمايت از توليد اثر بعدي در ين بخش به داوود محمدي براي فيلم مستند  تووكل از ساري اهدا شده است.

 

شايان ذكر است در سال جاري نيز، تنديس جشنواره و مبلغ سي ميليون ريال به همراه حمايت از توليد اثر بعدي به بهترين فيلم با موضوع  پرتوي ايمان  اهدا خواهد شد.

 

سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني در مهر ماه سال جاري برگزار مي شود.

 

علاقه مندان جهت شركت در جشنواره مي توانند تا 21 خرداد  با مراجعه به سايت انجمن به نشاني www.iycs.ir ثبت نام کنند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.