شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲

جانی دپ در فیلم موزیکال «به سوی جنگل» بازی می‌کند

جانی دپ

سینما پرس-گروه سینما/ مسئولان «دیزنی» برای ساخت فیلم موزیکال «به سوی جنگل» در حال انجام مذاکرات نهایی با جانی دپ هستند.

به گزارش سینما پرس، جانی دپ؛ بازیگر مجموعه فیلم‌های سینمایی معروف و پرفروش «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) برای ایفای نقش در فیلم موزیکال «به سوی جنگل» (Into the Wood) با مسئولان استودیو «دیزنی» در حال انجام مذاکرات نهایی است.

 

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، در صورت توافق دپ برای بازی در این فیلم سینمایی، «به سوی جنگل» پس از فیلم سینمایی «سویینی تاد؛ آرایشگر پلید خیابان فلیت» (Sweeny Todd: The Demon Barber of Fleat Street) دومین اثر موزیکال جانی دپ به شمار می‌آید.

 

مسئولان «دیزنی» علاوه بر خبر بازی دپ در این فیلم سینمایی، اعلام کردند که راب مارشال؛ کارگردان مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» نیز به احتمال زیاد کارگردانی «به سوی جنگل» را برعهده دارد. مارشال پیش از این کارگردانی فیلم‌های موزیکال مطرحی مانند «شیکاگو» (Chicago) و «نه» (Nine) را برعهده داشته است.

 

«به سوی جنگل» که براساس نمایشی با همین نام ساخته می‌شود داستان زن و شوهری را به تصویر می‌کشد که به داخل جنگلی مرموز وارد می‌شوند و در آنجا با شخصیت‌هایی مانند «راپونزل»، «سیندرلا» و «شنل قرمزی» برخورد می‌کنند.

 

بنابر منابع نزدیک به این فیلم سینمایی، جانی دپ در «به سوی جنگل» نقش گرگ خشن و گرسنه‌ای را بازی می‌کند که در جنگل زندگی می‌کند. همچنین مریل استریپ نیز پیش از این برای بازی در نقش جادوگر در این اثر قرارداد امضا کرده است.

 

«ادوارد دست قیچی» (Edward Scissorhands)، «اد وود» (Ed Wood) و «مرد مرده» (Dead Man) از جمله آثار مطرح و برجسته‌ای هستند که جانی دپ پیش از این در آن‌ها ایفای نقش کرده است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.