سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰

خداحافظی زودهنگام جانی دپ از دنیای بازیگری

جانی دپ

سینما پرس- گروه سینما/ جانی دپ در مصاحبه تلویزیونی خود با شبکه «بی بی سی» اظهار کرد که به احتمال زیاد زمان خداحافظی‌اش از دنیای بازیگری خیلی دور نیست.

به گزارش سینما پرس، جانی دپ در برنامه «بی بی سی برکفست» که به مناسبت اکران جدیدترین فیلم این بازیگر صاحب نام هالیوودی به نام «رنجر تنها» (The Lone Ranger) در انگلستان ترتیب داده شده بود اظهار کرد که تمام تلاشش را در عرصه بازیگری انجام می‌دهد و حتی یک لحظه را از دست نمی‌دهد، اما به بازنشستگی نیز به طور جدی فکر می‌کند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، جانی دپ که چندی پیش نیز در مصاحبه خود با مجله «رولینگ استون» به بازنشستگی خود اشاره کرده بود، در ادامه اظهاراتش در برنامه تلویزیونی شبکه «بی بی سی» گفته است که او به تازگی تمام حرف‌هایی که در فیلم‌های سینمایی‌اش در یک سال اخیر زده را جمع آوری کرده و متوجه شده که خیلی بیشتر از شخصیتی که دارد، دیالوگ گفته است و این موضوع موجب شده تا به این مسئله فکر کند که تنها شخصی می‌تواند این کار را انجام دهد که دیوانه باشد.

 

دپ 50 ساله در ادامه صحبت‌هایش گفت که او می‌خواهد فارغ از اتفاق‌هایی که در آینده ممکن است پیش آید، به زودی بر روی مشاغل آرام‌تر تمرکز کند.

 

پس از اینکه آخرین فیلم سینمایی دپ به نام «رنجر تنها» نتوانست در گیشه سینماهای آمریکای شمالی خوش بدرخشد، استودیو «والت دیزنی» و تهیه‌کننده این پروژه اظهار امیدواری کرده‌اند که خبر بازنشستگی جانی دپ بتواند موجب بالا رفتن فروش این اثر در گیشه سینماهای سایر کشورهای جهان شود.

 

جانی دپ پیش از این برای ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی «دزدان دریایی کارائیب؛ نفرین مروارید سیاه» (Pirates of the Caribbean: The Curse of thr Black Pearl)، «در جستجوی نورلند» (Finding Neverland) و «سویینی تاد؛ آرایشگر پلید خیابان فلیت» (Sweeney Tod: The Demon Barber Of Fleet Street) به ترتیب در سال‌های 2004، 2005 و 2008 میلادی نامزد 3 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است.

 

فیلم‌های سینمایی «ادوارد دست قیچی» (Edward Scissorhands)، «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland)، «دشمنان عمومی» (Public Enemies)، «روزی روزگاری در مکزیکو» (Once Upon a Time in Mexico)، «مرد مرده» (Dead Man) و «اد وود» (Rd Wood) برخی از آثار پرفروش و برجسته‌ای هستند که دپ در آن‌ها ایفای نقش کرده است.

 

همچنین جانی دپ با صدا پیشگی در انیمیشن «رنگو» (Rango) نیز ثابت کرده است که در این عرصه هم مانند بازیگری از توانایی بالایی برخوردار است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.