دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹

تهیه کننده «دلتنگی های عاشقانه»:

هنوز تصمیمی برای اکران نگرفتیم / وضعیت «فرزند صبح» نامشخص است

محمد رضا شرف الدین

سینماپرس-گروه سینما/ محمدرضا شرف الدین تهیه کننده فیلم سینمایی «دلتنگی های عاشقانه» به کارگردانی رضا اعظمیان از تکمیل مراحل فنی این فیلم خبر داد و گفت هنوز تصمیمی برای اکران آن در سینماها و یا جشنواره فجر گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس شرف الدین درباره مراحل ساخت فیلم سینمایی «دلتنگی های عاشقانه» گفت: به دلیل حساسیت هایی که کارگردان فیلم برای مراحل صداگذاری و موسیقی فیلم دارد سعی کردیم این مراحل در آرامش و وقت بیشتری انجام شود تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

 

وی زمان نمایش فیلم را نامعلوم دانست و گفت: اول باید منتظر تمام شدن مراحل تولید فیلم باشیم تا بعد درباره نمایش آن تصمیم بگیریم. ما تمام تلاشمان را برای رساندن این فیلم به جشنواره انجام دادیم که میسر نشد و منتظریم تا فیلم به صورت کامل آماده شود.

 

شرف الدین که تهیه کنندگی فیلم سینمایی «فرزند صبح» ساخته بهروز افخمی را بر عهده دارد درباره این فیلم نیز گفت: همه چیز پیرامون این فیلم بسته به تصمیم آقای افخمی دارد تا بعد از آن درباره نمایش فیلم تصمیم گیری کنیم.

 

وی توضیح اضافه تری پیرامون این پروژه را به بعد موکول کرد.

 

محمدرضا فروتن و میترا حجار دو بازیگر اصلی فیلم سینمایی «دلتنگی‌های عاشقانه» رضا اعظمیان هستند که محمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. فیلم، داستان «فرشته» و «منوچهر» است که به هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه‌شان دستخوش تغییراتی می‌شود... .

 

فهرست عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رضا اعظمیان، مدیر فیلمبرداری: نادر معصومی، مدیر صدابرداری: حسین بشاش، طراح صحنه: مجید لیلاجی، طراح لباس: ژاله زکی‌زاده، طراح گریم: محمدرضا قومی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: داوود بابایی، مدیر تولید: رحمت عبدا... زاده، جانشین تولید: محمد حسین شرف الدین، مدیر تدارکات: سجاد نوری، عکس: حبیب مجیدی، بازیگران: محمد رضا فروتن- میترا حجار- رویا تیموریان- شاهرخ فروتنیان- سیامک اطلسی- مریم کاویانی- شیوا خنیاگر و... تهیه‌کننده: محمدرضا شرف‌الدین.

 

انتهای پیام/ن/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.