یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

جزئیات برنامه‌های انتخاباتی تلویزیون محرمانه شد؟

 قرعه کشی برنامه های نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سینماپرس-گروه تلویزیون/ با وجود آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و پخش برنامه های آنها از شبکه های تلویزیونی، هنوز نمی توان اطلاعات موثقی پیرامون چگونگی پرسش و پاسخ کارشناس ها و کاندیداهای ریاست جمهوری به دست آورد و طبق گفته دست اندرکاران این برنامه ها، کلیه جزئیات مربوط به برنامه های انتخاباتی سیما محرمانه است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، روابط عمومی شبکه چهار سیما امروز خبری برای رسانه ها ارسال کرد که در آن از آغاز پخش یک برنامه انتخاباتی خبر داده شده بود. برنامه ای با نام «انتخاب با شماست» که قرار  است در هر قسمت از آن، یک کاندیدا در مقابل سه کارشناس سیاسی،اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرند و به سوال های آنها پاسخ دهند.

 

کلیت چنین برنامه ای می تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد و قطعا سوال هایی همچون: آیا سوال های کارشناسان برای همه کاندیداها یکسان است؟ آیا برنامه فضایی چالشی خواهد داشت؟ سوال ها چگونه طراحی می شوند؟ نام کارشناسان چیست و.... نکاتی است که دریافت پاسخ آن می توانست به تکمیل خبر کمک کند اما خبرنگار ما که برای یافتن پاسخ این سوال ها با «محمدرضا فامیلی» تهیه کننده برنامه تماس گرفت، وی صرفا به بیان اطلاعاتی کلی پرداخت و گفت: «این برنامه از 13 خرداد  تا 22 خرداد در ساعت 18:10 روی آنتن شبکه چهار می رود و به صورت تولیدی ساخته می شود و در هر قسمت از آن سه کارشناس سیاسی،اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به طرح سوال های خود می پردازند» .

 

فامیلی ارائه هرنوع اطلاعات دیگر را در حیطه وظایف شبکه چهار دانست و روابط عمومی شبکه چهار هم ضمن اعلام اینکه کارشناسان هنوز مشخص نشده اند! تاکید کرد: «به دلیل حساسیت موضوع اجازه ی پاسخگویی در رابطه با چگونگی فرمت برنامه های انتخاباتی را ندارند»!

 

هنوز مشخص نیست این تصمیم اقدامی برنامه ریزی شده است یا حرکتی سلیقه ای است که با تشخیص مسوولان هر شبکه صورت می گیرد.

 

انتهای پیام /ن/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.