سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷

گلایه یک سینماگر از شرایط ناعادلانه اکران:

نگذاشتیم «یکی برای همه» در حوض نقاشی رسوا شود!

یکی برای همه

سینماپرس: گروه سینما/ سرمایه گذار فیلم سینمایی «یکی برای همه» که در حال اکران است می گوید علیرغم همزمانی نمایش این فیلم با رویدادهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری، این فیلم در شهرستانها فروش خوبی داشته است

به گزارش خبرنگار سینمای سینماپرس، «یکی برای همه» از جمله فیلمهای کمدی است که این روزها روی پرده است. این فیلم فراغ از فرآیند پرحاشیه تولید آن دو سالی هم در صف دریافت مجوز اکران ماند. انوشیروان نعیمی سرمایه گذار اصلی این کار از جمله چهره هایی است که سالها با موسسه پویافیلم سابقه همکاری داشته است.

 

او در گفتگو با سینماپرس درباره اوضاع فروش فیلمش می گوید:«فیلم ما در یکی از بدترین دوره های زمانی روی پرده رفت؛ از یک طرف فصل امتحانات را داشتیم و از طرف دیگر حواشی انتخاباتی را. الان هر جا که می روی حرف از انتخابات است و طبیعی است که در این شرایط کسی حال و حوصله سینما رفتن را ندارد با این حال فروش فیلممان در شهرستانها نسبتا خوب بوده است و مثلا در مشهد سانس ویژه هم داشته است.»

 

انوشیروان نعیمی درباره حواشی پدید آمده درباره تغییر تهیه کننده کار هم می افزاید:«فردی به واسطه محمد آهنگرانی کارگردان این کار به ما معرفی شد ولی متاسفانه در میانه مسیر حدودا 80 میلیونی از بودجه فیلم را برای خود برداشت و از کار کناره گیری کرد. در جاهای مختلف نیز خود را تهیه کننده فیلم معرفی کرد در صورتی که این من بودم که فیلم را با زحمت زیاد به انتها رساندم و تلاش بسیاری هم برای دریافت مجوز نمایش فیلم انجام دادم.»

 

نعیمی درباره دورنمای اکران فیلمش اظهار می دارد:«با اینکه فیلم ما سرگروه دارد اما هنوز سینماهای مرکز و جنوب شهر در اختیار فیلم های «حوض نقاشی» و «رسوایی» است و ما در بهترین حالت 11 سینما داریم. در این شرایط معلوم است که رقابت اکران عادلانه نباشد. با این حال در شهرستانها اوضاع بهتر است و همین که فیلم به عنوان یک کمدی متوسط به بالا معرفی شده توانسته مخاطبان را مایل به تماشا کند.»

 

این سینماگر قدیمی درباره برنامه های ویژه اش برای اکران «یکی برای همه» هم می گوید:«اکرانهای ویژه را در دستور کار داریم که در آنها از حضور هنرمندان فیلم در کنار مخاطبان استفاده می کنیم. اولین اکران ویژه مان یکشنبه آینده در سینما آفریقا برگزار می شود که در آن بازیگرانی مانند اکبر عبدی، نیوشا ضیغمی، میرطاهر مظلومی و سیاوش خیرابی حضور خواهند داشت.»

 

انتهای پیام/ ب. ب

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.