دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

با جشنواره فیلم اولی ها/

آهو خردمند : تاثیرات مثبت جشنواره فیلم اولی ها در سال های بعد مشخص می شود

آهو خردمند بازیگر فیلم زخم شانه حوا در نشست فیلم

سینماپرس-گروه سینما/ آهو خردمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره برگزاری جشنواره فیلم اولی ها گفت: تاثیرات مثبت جشنواره فیلم اولی ها در سال های بعد مشخص می شود.

به گزارش سینماپرس، آهو خردمند بازیگر با سابقه سینما در خصوص  جشنواره فیلم اولی ها عنوان کرد: برگزاری جشنواره یکی از اقدامات موثر فرهنگی در تمام عرصه های هنری وفیلم سازی است و باعث جریان سازی در جهت توجه همگانی به موضوع مورد نظر جشنواره می شود.

 

بازیگر «زخم شانه حوا» با تاکید بر اهمیت توجه به جوان ها افزود : توجه به جوان ها و حمایت از آنها جزو کارهای زیر بنایی در سینما است و باعث پرورش نیروهای جوان و با استعداد می شود. رویکرد انجمن در جهت برگزاری این جشنواره در سال قبل به طور حتم در سال های آینده تبعات مثبتی خواهد داشت.

 

این بازیگر با اشاره به لزوم آموزش های کلاسیک درعرصه فیلم سازی تصریح کرد : عصر معاصر ، عصر مسائل آکادمیک و علمی است و  فیلم ساز شدن به صورت تجربی دیگر محلی از اعراب ندارد و باید بر طبق متد و سبک های روزی فیلم سازی جوان ها مورد آموزش قرار بگیرند و به طور حتم جشنواره فیلم اولی در تدوام چنین هدفی برگزار شده است.

 

گفتنی ست، دومین جشنواره فیلم اولی ها توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی از 12 تا 14 شهریور ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود .

 

انتهای پیام/ع/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.