سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴

چرا خوانندگان به اجراهای خارجی روی آورده‌اند/10

سهراب پورناظری: هنرمندی که مخاطب دارد فرق نمی کند کجا کنسرت بگذارد

سهراب پور ناظری در نشست خبری گروه موسیقی شمس

سینما پرس- گروه هفت هنر/ سهراب پورناظری معتقد است: نمی توان گفت شرایط کشورمان برای برپایی کنسرت خیلی سخت است و از اینرو هنرمندان به اجراهای خارجی روی آورده اند کسی که مخاطب دارد چندان فرقی نمی کند کجا کنسرت برگزار کند.

سهراب پورناظری نوازنده؛ آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: به عقیده من کسی که مخاطب دارد فرق نمی کند در کجا کنسرت برگزار کند چه در ایران و چه در خارج از کشور می تواند کنسرت گذاشته و با استقبال خوبی مواجه شود.

 

وی افزود: با حجم زیاد کنسرتی که این روزها شاهدیم در حال برگزاری است نمی توان گفت هنرمندان در داخل ایران امکان برگزار کنسرت را ندارند بلکه هر زمان که هنرمندی خواسته باشد کنسرت برگزار کند اگر مجوزش را دریافت کند کنسرت برپا می شود که این دریافت مجوز نیز با طی مراحل قانونی کار چندان دشواری نیست.

 

این نوازنده تصریح کرد: سختی های برپایی کنسرت دردسر همیشگی بوده است ولی نمی توان گفت امکان برپایی کنسرت در ایران وجود ندارد و خواننده ها و هنرمندان به اجراهای خارجی روی می آورند، شرایط برپایی کنسرت در خارج از کشور نسبت به ایران آسان تر است ولی ما شاهد اجراهای زیادی در طول سال در سالن های کنسرت کشورمان هستیم. موانع وجود دارد ولی غیر قابل دسترس نیست.

 

وی ادامه داد: یک گروه موسیقی در ایران می تواند هرشب کنسرت برگزار کند ولی در کشور خارجی نهایت یک تا دو شب به روی صحنه می رود تنها گرفتن مجوز در ایران سخت تر است.  خود من کنسرت های زیادی را در طول سال در ایران و خارج از کشور داشته ام و معتقدم خیلی نمی توان این دو را با هم قیاس کرد هرجا شرایط خود را دارد که این طبیعی است هنرمند با رفع موانع به کار خود بپردازد.  

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.