جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

لئوناردو دی کاپریو به یک فیلم جنایی پیوست

لئو ناردو دی کاپریو

سینما پرس- گروه سینما/ لئوناردو دی کاپریو برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «تجارت مرگ در خیابان گانسان شمالی» با مسئولان استودیو فیلمسازی «برادران وارنر» قرارداد امضا کرده است.

به گزارش سینما پرس، لئوناردو دی کاپریو؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «تایتانیک» (Titanic)، «تلقین» (Inseption)، «رفتگان» (The Departed) و «جزیره شاتر» (Shutter Island) برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «تجارت مرگ در خیابان گانسان شمالی» (Mean Business on North Ganson Street) با مسئولان استودیو فیلمسازی «برادران وارنر» قرارداد امضا کرده است.

 

مسئولان «برادران وارنر» علاوه بر خبر پیوستن دی کاپریو به این فیلم جنایی، اظهار کردند که جمی فاکس؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «جانگو رها شده» (Django Unchained) و «ری» (Ray) نیز دیگر بازیگری است که برای بازی در این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده ‌است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، دی کاپریو و فاکس پیش از این در سال گذشته در فیلم سینمایی «جانگو رها شده» به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو همبازی بودند.

 

فیلم سینمایی «تجارت مرگ در خیابان گانسان شمالی» براساس چهارمین رمان جنایی اس کرگ زاهلر ساخته می‌شود. زاهلر فیلمنامه این فیلم سینمایی را می‌نویسد و مسئولان «برادران وارنر» هنوز کارگردان این پروژه را انتخاب و معرفی نکرده‌اند.

 

«تجارت مرگ در خیابان گانسان شمالی» داستان 2 کارآگاه را به تصویر می‌کشد که برای متوقف کردن سری حملات به دپارتمان پلیس تشکیل یک تیم می‌دهند. دی کاپریو کارآگاهی است که به شهر میزوری فرستاده شده تا جنایات درحال رشد این شهر را کنترل کند. جمی فاکس که شیوه خودش را برای توقف جنایات دارد در میزوری با دی کاپریو آشنا می‌شود و برای متوقف کردن جنایتکارانی که به ماموران پلیس حمله می‌کنند همکاری یکدیگر را آغاز می‌کنند.

 

استودیو فیلمسازی «آپاین وی» که متعلق به دی کاپریو است به همراه جنیفر دیویسون کیلوران تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «تجارت مرگ در خیابان گانسان شمالی» هستند.

 

دی کاپریو در آخرین پروژه خود از تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) پاییز سال جاری برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» (Wolf of Wall Street) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود.

 

آخرین فیلم سینمایی جمی فاکس نیز «سقوط کاخ سفید» (White House Down) نام دارد که از این هفته روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.