چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

انسیه شاه حسینی خبر داد:

«زیباتر از زندگی» آبان اکران می‌شود

زیباتر از زندگی*

سینماپرس-گروه سینما/ انسیه شاه حسینی درباره اکران «زیباتر از زندگی» گفت: بهترین موقع برای اکران این فیلم آبان ماه است و در این زمان آن را اکران خواهیم کرد.

انسیه شاه حسینی؛ کارگردان «زیباتر از زندگی» در گفت و گو با سینماپرس در مورد زمان اکران فیلم گفت: آبان ماه فیلم را روی پرده سینماها خواهیم برد. چرا که در جلساتی که با تهیه کننده فیلم آقای سیدزاده داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بهترین موقع برای نمایش فیلم با توجه به موضوع آن همین زمان است.

 

وی در مورد علت مناسب بودن آبان ماه برای نمایش فیلم توضیح داد: سالگرد شهدایی که فیلم درباره آن ها ساخته شده است در دی ماه است و می تواند با نمایش منطبق شود. از طرف دیگر محصلان و دانشجویان را می توان در این زمان بهتر تحت پوشش قرار داد چون شهدای این فیلم هم از دانشگاه بودند.

 

کارگردان «غروب شد بیا» ادامه داد: ماه محرم را هم در این زمان داریم و با توجه به فضای فیلم می طلبد که اکران این نوع فیلم ها را با موضوع شهادت در این بازه زمانی داشته باشیم.

 

وی درباره عدم نمایش فیلم در هفته دفاع مقدس در شهریور ماه تصریح کرد: اول قرار بود این کار را انجام دهیم که هفته دفاع مقدس اکران داشته باشیم اما همه این موضوعات به برنامه ها و جدول بندی سینماها بر می گردد. پخش کننده فیلم هم که حوزه هنری ست تشخیص داد که آبان ماه می تواند موقع بهتری برای اکران باشد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.