دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰

پس از حرف و حدیث‌های بسیار /

پلیس ناجا از سریال «هوش سیاه» قردانی خواهد کرد

هوش سیاه

سینماپرس - گروه تلویزیون/ پس از حاشیه های فراوان پیرامون مخالفت های پلیس ناجا با مجموعه «هوش سیاه» در نهایت امروز مراسم قدردانی از عوامل و دست‌اندرکاران این سریال در ستاد فرماندهی ناجا برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سیما، در جلسه تقدیر از عوامل و دست اندر کاران سریال «هوش سیاه2» فرمانده نیروی انتظامی و معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران و تنی چند از مدیران هر دو نهاد حضور خواهند داشت. به نظر می رسد پس از این قدردانی «هوش سیاه 3» بتواند در دستور کار سیما قرار بگیرد.

 

مجموعه «هوش سیاه» در دومین فصل خود به جرایم رایانه ایی در کشور پرداخت و در آن شاهد بودیم که سرگرد احمدی معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه ایی پلیس، همراه با دستیاران خود پرونده پیچیده یک خرابکار در حوزه رایانه و الکترونیک را بررسی و به نکات جالبی دست یافتند. این مجموعه به کارگردانی مسعود آب پرور بهار 92 از شبکه3 سیما پخش شد و در قسمت آخر با پایانی باز به انتها رسید. مسعود آب پرور در نشست پایانی این سریال عنوان کرد که اگر امکانات مالی و حمایت ناجا نباشد با ساخت قسمت سوم به این مجموعه خیانت نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/ ع.ن/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.