شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲

کاسه عنوان کرد:

تجمع ما با قطعنامه به پایان خواهد رسید/ نه دری را می شکنیم نه پلمپی را باز خواهیم کرد

کاسه ساز

سینماپرس-گروه سینما/رییس هیئت مدیره خانه سینما درباره طی شدن مراحل قانونی این تجمع رو به روی وزارت ارشاد گفت: ما با پلیس امنیت نامه نگاری هایی انجام داده ایم برای اینکه این تجمع را مدیریت کنند.

حبیب الله کاسه ساز؛ تهیه کننده سینما در گفت وگو با سینماپرس، درباره ارتباط حقانیت یک گروه با تعداد آن گفت: با اینکه ما یازده صنف قانونی هستیم که به ما گفته اند ۳۰-۴۰ نفر بیشتر نیستید، باید بگویم زیاد و کم جمعیت حق و ناحقی را به اثبات نمی رساند، شیعیان هم در عربستان در اقلیت هستند پس آیا باید بگوییم حق با آن ها نیست؟

 

وی در مورد دلایل تجمع فردا (یکشنبه ۳۰ تیرماه) رو به روی وزارت ارشاد توضیح داد: این اعلام آمادگی برای تجمع به دو علت انجام گرفته است، یکی به این علت که نشان بدهیم ما بیشتر از ۳۰-۴۰ نفر هستیم. حداقل از آن ۲۰۰ نفری که رو به روی خانه سینما تجمع کردند بیشتر نباشیم کمتر نیستیم. علت دوم هم این است که درخواست خودمان را مبنی بر تحویل خانه سینما به صاحبان قانونی آن برسانیم.

 

کاسه ساز افزود: ما مجمع قانونی برگزار کردیم و هیئت مدیره قانونی و مورد تایید ارشاد داریم. درخواست می کنیم که خانه سینما را به ما تحویل دهند تا کار صنفی را آغاز شروع کنیم. اعضای این صنف ها مشکلاتی دارند که باید هر چه زودتر حل شوند.

 

وی در مورد چگونگی برگزاری تجمع فردا تاکید کرد: ما تجمعی آرام بدون داد و بیداد خواهیم داشت. نه دری را می شکنیم نه پلمپی را باز خواهیم کرد. تجمع ما با قطعنامه به پایان خواهد رسید.

 

رییس هیئت مدیره خانه سینما درباره طی شدن مراحل قانونی این تجمع رو به روی وزارت ارشاد تصریح کرد: ما با پلیس امنیت نامه نگاری هایی انجام داده ایم برای اینکه این تجمع را مدیریت کنند اما چون صنف قانونی هستیم مشکلی برای تجمع مقابل وزارت خانه خود نداریم. این یک تجمع یکی دو ساعته است که امیدواریم ما را به اهداف و منویاتی که اصناف قانونی سینمایی دارند برساند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.