سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

اسپیلبرگ از «تک‌ تیرانداز آمریکایی» فاصله گرفت

اسپیلبرگ2

سینما پرس- گروه سینما/ استیون اسپیلبرگ به دلیل اختلافات مالی با «برادران وارنر» از کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «تک تیرانداز آمریکایی» کناره‌گیری کرد.

به گزارش سینما پرس، استیون اسپیلبرگ که چندی پیش برای تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «تک تیرانداز آمریکایی» (American Sniper) با مسئولان «برادران وارن» به توافق رسیده بود، به دلیل اختلافات مالی با این استودیو فیلمسازی از این پروژه کناره گیری کرد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، اختلاف اسپیلبرگ و «برادران وارنر» بر سر هزینه تولید این فیلم سینمایی بوده است. به طوری که این استودیو فیلمسازی با مقدار مبلغی که اسپیلبرگ برای ساخت «تک تیرانداز آمریکایی» درخواست کرده بود موافقت نکرد.

 

بردلی کوپر؛ بازیگر فیلم سینمایی «کتاب کوچک راهنما» (Silver Linings Playbook)  که چندی پیش برای بازی در «تک تیرانداز آمریکایی» با مسئولان شرکت فیلمسازی «برادران وارنر» قرارداد امضا کرده بود. علاوه بر ایفای نقش، به همراه اندرو لازار و پیتر مورگان تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را نیز برعهده دارد.

 

جیسون هال فیلمنامه «تک تیرانداز آمریکایی» را می‌نویسد و این فیلم براساس زندگی نامه شخصی به نام کریس کایل که عضور ارتش نیروی دریایی آمریکا بوده، ساخته می‌شود.

 

نام کامل کتابی که براساس آن این فیلم سینمایی ساخته می‌شود «تک تیرانداز آمریکایی؛ زندگی‌نامه مرگبارترین تک تیرانداز در تاریخ نظامی آمریکا» (American Sniper: The Autobiography of the Most Lethal Sniper in U.S. Military History) است و این کتاب داستان شخصی به نام کریس کیل که اهل تگزاس است را روایت می‌کند. کیل در ماه فوریه سال جاری توسط یک سرباز بازنشسته ارتش به قتل رسید.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.