چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

بر اساس توافق سازمان اسناد و وزارت ارشاد/

کتاب های برگزیده جایزه جهانی به کتابخانه ملی اهدا می شود

کتابخانه ملی.

سینما پرس-گروه هفت هنر/ بر اساس توافقنامه ای که بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب های برگزیده جایزه جهانی کتاب سال ایران به کتابخانه ملی تحویل داده می شود.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران،بر اساس توافقنامه ای که بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شد، کلیه کتاب های دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در طی سال های گذشته و آتی به سازمان اسناد و کتابخانه ملی تحویل داده می شود.

 

این توافق نامه به منظور غنی سازی سازمان و استفاده بهینه از کتاب های برگزیده سال توسط علاقه مندان و پژوهشگران، به امضای دکتر اسحق صلاحی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و دکتر علی اسماعیلی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید.

 

بر اساس این توافق نامه قرار است این کتاب ها در تالار اسلام شناسی و ایران شناسی و با نام معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نگهداری و به پژوهشگران ارائه شود.هم چنین  قرار است دبیرخانه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در اختیار معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.