دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی شد

ایوبی

سینماپرس-گروه سینما/حجت‌الله ایوبی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس سازمان سینمایی شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، حجت الله ایوبی که پیش از این در رسانه ها گمانه زنی برای معاونت سینمایی وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی مطرح شد امروز با حکم وزیر ارشاد به این سمت منصوب شد.

 

در متن حکم علی جنتی خطاب به ایوبی آمده است: نظر به مراتب علمی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رئیس سینمائی و سمعی و بصری منصوب می‌شوید.


 
امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و توانمند در رشد و اعتلای سینمای متعهد ایران , تقویت انسجام در حوزه هنر هفتم ، ایجاد فرصت های جدید برای حضور فعال در جشنواره های بین المللی ، پرورش استعدادهای جوان ،حمایت از آثار برجسته سینمائی و بازنگری در ساختار مدیریت سینمائی موفق و موید باشید.
 

 

حجت‌اللّه ایوبی (زادهٔ ۱۳۴۲)، از دانشگاهیان و مسئولان فرهنگی در ایران و اکنون رئیس موسسه فرهنگی اکو است.

 

حجت‌اللّه ایوبی دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لیون ۲ و نیز مدرک کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است. او سمت‌هایی چون مدیرکل آموزش دانشگاه امام صادق، مدیر کل پژوهش های سیاسی سازمان صدا و سیما، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، معاونت اجتماعی وزارت کشور و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور را عهده‌دار بوده است. از سال ۱۳۸۸ رئیس موسسه فرهنگی سازمان اکو بوده است.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.