سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

جایزه بهترین فیلم جشنواره سارایوو به «در شکوفه» رسید

جشنواره فیلم سارایوو

سینما پرس- گروه سینما/ جایزه قلب نوزدهمین دوره جشنواره فیلم سارایوو به فیلم سینمایی «در شکوفه» به کارگردانی نانا اکویتمیشویل و سایمون گراس از گرجستان اهدا شد.

به گزارش سینما پرس، مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم سارایوو شب گذشته در حالی برگزار شد که جایزه بهترین فیلم (قلب سارایوو) این جشنواره بین‌المللی به فیلم سینمایی «در شکوفه» (In Bloom) به کارگردانی نانا اکویتمیشویل و سایمون گراس اهدا شد.

 

بنابر گزارش ورایتی، نانا اکویتمیشویل فیلمنامه «در شکوفه» را نوشته است و این فیلم درام داستان دو دختر نوجوان را به تصویر می‌کشد که رویاهایشان توسط یک جامعه خشن و مرد سالار از بین می‌رود.

 

لیکا بابلوانی و مریم بوکریا نیز برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «در شکوفه» به طور مشترک موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن نوزدهمین دوره جشنواره فیلم سارایوو شدند.

 

هیات داوران نوزدهمین دوره جشنواره فیلم سارایوو نیز جایزه ویژه خود را به فیلم سینمایی «غریبه» (A Stranger) به کارگردانی بوبو یلسیس اهدا کردند. بوگدان دیکلیچ نیز برای ایفای نقش در این فیلم سینمایی جایزه بهترین بازیگر مرد این دوره از جشنواره فیلم سارایوو را با خود به خانه برد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.