شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶

جواد نوروزبیگی:

کمال تبریزی نیمه مهر فیلمبرداری «طبقه حساس» را به پایان می‌رساند/ فیلم را به جشنواره فجر می‌رسانیم

طبقه حساس کمال تبریزی

سینماپرس-گروه سینما/تهیه کننده فیلم سینمایی «طبقه حساس» ضمن اعلام این نکته که فیلم تا نیمه مهر به پایان می رسد گفت: تمام تلاش خود را روی این گذاشته ایم که فیلم در جشنواره فیلم فجر اکران شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلمسازان از حالا در تب و تاب رساندن فیلم های خود به جشنواره فیلم فجر هستند تا یکی از این فیلم ها که کمی با تأخیر پروانه ساخت گرفت فیلم سینمایی به کارگردانی کمال تبریزی با نام «قبر دو طبقه» است که پس از مدتی نام آن به «طبقه حساس» تغییر کرد.

 

جواد نوروز بیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «طبقه حساس» در مورد این فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس گفت: فیلمبرداری این فیلم تا اواسط مهر ادامه دارد و ما هم اکنون در حال صحبت کردن با چند تدوین گر هستیم  و تا چند روز آینده تدوین گر این فیلم را مشخص می کنیم.  گروه  فیلم سازی خیلی خوب عمل می کند و از روند فیلمبرداری راضی هستیم.

 

»طبقه حساس» که در ابتدا با نام «قبر دو طبقه» درخواست پروانه ساخت داده بود، داستان مردی را روایت می‌‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در قبری دو طبقه دفن می‌‌کند. او این قبر دو طبقه را به این منظور خریده که بعد از مرگش او را در طبقه دیگر آن قبر خاک کنند. این مرد بعد از مدتی که سر مزار همسرش می ‌رود متوجه می شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان دفن شده است

 

محمدرضا فروتن، رضا عطاران، پانته آ بهرام و بهاره رهنما از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این اثر سینمایی نوشته پیمان قاسم‌خانی به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که حبیب رضایی انتخاب بازیگر و بازیگردانی آن را برعهده دارد. همچنین صدابرداری این فیلم سینمایی را مهران ملکوتی برعهده دارد و علی تبریزی به عنوان فیلمبردار در این پروژه حضور دارد.

 

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.