سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲

بهمن گودرزی عنوان کرد:

آتش بازی آماده اکران شد/فیلم می‌تواند گیشه موفقی داشته باشد

آتش بازی

سینماپرس-گروه سینما/ بهمن گودرزی در مورد فیلم سینمایی «آتش بازی» گفت: فیلم آماده اکران است و به نظر می رسد با ستاره های این روز های سینما بتواند گیشه موفقی داشته باشد.

بهمن گودرزی؛ کارگردان فیلم سینمایی «آتش بازی» فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس گفت :فیلم آماده اکران است و با پایان موسیقی این فیلم توسط پریا حیدری آخرین مرحله فنی فیلم به پایان رسید و منتظر هستیم تیم جدید سینمایی سر کار بیاید تا بتوانیم پروانه اکران بگیریم و با یکی از گرو ه های سینمایی قرار داد ببندیم.

 

در كنار امين حيايي و الناز شاكر دوست در اين فيلم سينمايي بازيگران ديگري مانند  سحر قريشي، عزت الله مهرآوران، شقايق دهقان و مير طاهر مظلومي به ايفاي نقش مي پردازند و به نظر میرسد با ستاره های   این روز های سینما بتواند  گیشه موفقی داشته باشد.

 

گودرزی درباره فیلم می گوید: این فیلم دو شخصیت  اصلی دارد که برای به دست آوردن یک هدف مشترک مجبور به همراهی هم می شوند که در این مسیر گاهی باید هم را تحمل کنند و این باعث ماجرا هایی جذاب می شود.

 

گودرزی همچنین درباره پروسه فیلم جدیدش گفت :پروسه فیلم های که من می سازم به گونه ای است که سعی میکنم در پشت صحنه گروهی باشد که فضای خوبی بوجود بیاورند و بتوانیم حال خوبی را برای کل گروه بوجود بیاورد. ما در شیش و بش این کار را کردیم و این بار در آتش بازی نیز همچین فضایی شکل گرفته بود.

 

آتش بازی

 

او تصریح کرد: امیدوارم مخاطبین و تماشاچیان که فیلم را ببینند از زمان و هزینه ای که برای فیلم می گذارند راضی باشند و با دیدن فیلم حالشان خوب شود.

 

 

گودرزی که تجربه فیلم پرفروش شش و بش را در کارنامه دارد ادامه داد: تمام سعی ما این است که اتفاق بهتری نسبت به فیلم اول رخ دهد، هم به لحاظ قصه، ساختار و روایت، محکمتر از کار قبلی داشته باشیم . و فکر می کنم فیلمی ساخته ایم که بتواند فروش بهتری از شش و بش داشته باشد.

 

فيلم نامه اين اثر به قلم آرش قادري نوشته شده و مرتضي غفوري مديريت فيلمبرداري اين فيلم سينمايي را بر عهده دارد.

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: قدیمیا می‌گن طرف این قدر شیر داغ خورده دهنشو سوزنده، موقعی که میخواد دوغ بخوره فوتش میکنه. حالا این شده حکایت آدمای آتیش بازی یا اینقدر تخته گاز میرن که یاتاقان میزنن یا اینقدر احتیاط رو رعایت میکنن که از اونور بوم میافتن...

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.