یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵

گلاره عباسی:

«شیار ۱۴۳» اولین تجربه من در ژانر دفاع مقدس در حوزه سینما است

گلاره عباسی

سینما پرس – گروه سینما/ بازیگر فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» از تجربه متفاوت خود در این فیلم گفت و بیان کرد: «شیار ۱۴۳» اولین تجربه من در ژانر دفاع مقدس در حوزه سینما است.

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه به تازگی ایفای نقش در فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار را به پایان رسانده است، اظهار داشت: فیلم «شیار ۱۴۳» برای من تجربه ای جدید بود زیرا این اولین باری بود که به صورت جدی در یک فیلم در رابطه با دفاع مقدس در حوزه سینما حضور پیدا کردم.

 

وی ادامه داد: نوع روایت و داستان فیلم برای من خیلی جذاب بود همچنین من سال گذشته در فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک ترند» به کارگردانی نرگس آبیار حضور داشتم و این تجربه همکاری با این کارگردان خوب موجب شد که بار دیگر با ایشان در «شیار ۱۴۳»، همکاری داشته باشم.

 

گلاره عباسی خاطر نشان کرد: من در این فیلم با بازیگرانی چون مریلا زارعی، مهران احمدی، جواد عزتی و... همبازی بوده ام، فیلمبرداری این فیلم به تازگی در کرمان به پایان رسیده است و قرار است که این فیلم به جشنواره فیلم فجر ارائه شود.

 

شایان ذکر است فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی تولید شده است، در این فلیم بازیگرانی چون مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی ،جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، سامان صفاری و محیا دهقانی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.