چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱

سعیدراد و جریان پسندیدن فیلمنامه افخمی

سعید راد

سینماپرس-گروه سینما سعید راد دلیل بازی در فیلم «پایان خدمت» را داشتن فیلمنامه خوب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سینما پرس «پایان خدمت» که فیلمنامه آن را بهروز افخمی تا ده روز دیگر با سعید راد بازیگر مطرح سینمای ایران جلو دوربین می رود.

 

سعید راد در گفت و گو با خبر نگار سینما پرس گفت: فیلم تا ده روز دیگر کلید می خورد و قطعا فیلمنامه خوبی داشته است که حاضر شده ام در فیلم بازی کنم و من فیلمنامه را دوست دارم.

 

وی ادامه داد: مثل همه فیلم های که کار کرده ام در این فیلم هم همه تلاشم را می کنم تا فیلم سینمایی «پایان خدمت» را به بهترین وجه بازی کنم و امیدوارم مخاطبان از کار خوششان بیاید.

 

سیعد راد که به تازگی بازی در«فیلم اسب ها همچنان می تازند» حسن نجفی را به پایان برده است در باره این همکاری گفت: تجربه خوبی بود و مانند بقیه فیلم ها پروسه تولید به پایان رسید و فیلم بعد از مراحل فنی دیده می شود.

 

فیلم‌ سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگرنژاد در مرحله انتخاب بازیگران و عوامل است.

 

تاکنون حضور سعید راد، امیر جدیدی، هدی زین العابدینی، رامین راستاد، رامسین کبریتی، محمد فیلی، قطعی شده است. همچنین عوامل پشت صحنه مانند مدیر فیلمبرداری: علی‌محمد قاسمی، طراح لباس و صحنه: محمدمحمدی، مدیر تولید: علیرضا بختیان، مدیرتارکات: حمید حاجی زاده، دستیارکارگردان و برنامه ریز: خسرو نصیری خواه، طراح گریم: مهری شیرازی، قرار است در این پروژه همکاری کنند.

 

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر سربازی است که در روزهای پایانی خدمت سربازی خود درگیر اتفاقاتی می‌شود. فیلمبرداری این فیلم قرار است در تهران، شیراز و اصفهان انجام شود.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.