سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹

مدیرکل هنرهای نمایشی خطاب به بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

تئاتر به زندگی کودکان و نوجوانان معنا می دهد

قادر آشنا مدیر مرکز هنرهای نمایشی در نشست خبری سی یکمین جشنواره تئاتر فجر

سینما پرس - گروه هفت هنر/ قادر آشنا مدیر مرکز هنرهای نمایشی در پیامی ضمن تقدیر از هنرمندان و مسئولان تئاتر را موجب بالندگی کودکان و نوجوانان دانست.

به گزارش سینما پرس، در متن پیام مدیر مرکز هنرهای نمایشی آمده است: «تئاتر کودک و نوجوان چون یک آئین بالنده به زندگی فرزندان این سرزمین رنگ و معنا می دهد، این در حالی است که نگاه اخلاقی و تربیتی با اندیشه متعالی و با زبان هنر می تواند منشاء شکل گیری و تحول مخاطب گردد، آنچه در تئاتر ویژه کودک و نوجوان باید مورد توجه جدی قرار گیرد».

 

در ادامه این پیام می خوانیم: «امروز، با حضور شایسته هنرمندان متعهد و با دانش در عرصه تئاتر کودک و نوجوان می توان به فردای بهتر آینده سازان این دیار پرمهر بسیار امیدوار بود.در آستانه بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که به میزبانی شهر همدان برگزار می گردد اهمیت این هنر ارزشمند بر همه اهالی فرهنگ و هنر واضح و مبرهن است، بی شک تداوم این رویداد شایسته با تلاش وهمت  مسئولان و هنرمندان بوده است که به فرزندان ایران اسلامی توجه ویژه داشته اند».

 

در پایان این پیام آمده است: « ضمن تقدیر از همه هنرمندان و مسئولان که برای بالنده گی این هنر سعی و کوشش نموده اند امیدوارم بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان  گام بلندی برای رسیدن به قله افتخار فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشد».

 

انتهای پیام/ع- ب.ب 

                                                                                                                    

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.