شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

یادآوری توافقات کمیسیون فرهنگی مجلس

کاسه‌ساز : هیات مدیره خانه سینما باید از هرگونه توافقات تعهدآور اجتناب کند

کاسه ساز

سینماپرس-گروه سینما/ حبیب‌الله کاسه‌ساز در نامه‌ای به توافقنامه با خانه سینما مورخ 15 مهرماه اشاره کرد و موارد توافق شده در این توافق نامه را به اعضای هیئت مدیره خانه سینما یادآور شد.

به گزارش سینماپرس، حبیب الله کاسه ساز رئیس هیئت مدیره خانه سینما اصناف در نامه ای که به خبرگزاری ها ارسال کرد از توافق نامه با حضور بیژن نوباوه، دکتر ایوبی، محمد حیدری، محمدمهدی عسگرپور خبر داد و موارد توافق شده را به اعضای هیئت مدیره خانه سینما یادآورد شد. متن کامل نامه به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

 

به:  هیئت مدیره خانه سینما

 

با سلام

 

دوستان گرامی، اعضای محترم هیئت مدیره خانه سینما، با توجه به جلسه مورخه ۹۲/۷/۱۰ که با حضور جناب آقای نوباوه وطن عضو محترم کمیسیون فرهنگی مجلس، آقای دکتر ایوبی ریاست محترم سازمان سینمائی، آقایان حیدری، عسگرپور و اینجانب در سازمان سینمائی برگزار و قرار شد خانه سینما از این آشفتگی رها و به سمت یک پارچه شدن و همگام کردن تمام صنوف قدم بردارد و اولین اصل توافق انجام شده برگزاری مجمع عمومی مورخه ۹۲/۷/۱۵ صرفاً به منظور تصویب اساسنامه هیئت هفت نفره بود که به حمدالله بدون تنش و به خوبی انجام شد، لازم دانستم مطالبی برای ادامه توافق نامه فوق به عرض برسانم:

 

در حفظ امانتداری کلامی و کتبی صیانت و دقت کنید و نسب به ماموریت داده شده به هیئت مدیره به مدت سه ماه طبق توافقنامه مسئولیت های لازم را انجام دهید.


 شان و جایگاه صنوفی که قانونی شده اند و در ثبت شرکت ها و موسسات با موافقت وزارت ارشاد به ثبت رسیده اند، حفظ و تلاش برای تشویق کردن صنوف دیگر به سمت و سوی قانونی شدن تا زمان برگزاری مجمع عمومی دوم اقدام شود.


 خانه سینما باید خانه همه سینماگران و همه تخصص ها و بخش های مختلف باشد، پذیرش صنوف جدید در خانه سینما می بایست در دستور کار هیئت مدیره برای بررسی و ارائه به مجمع عمومی باشد.


لازم است هیئت مدیره به صورت جدی و به دور از حب و بغض و با درایت جهت وفاق صنفی و همگرایی برای اهداف صنوف مشترک تلاش صادقانه ای مبذول کند که صنوف به سمت یکی شدن قدم بردارند و طبق توافق انجام شده تا یکی شدن صنوف مشترک مجمع عمومی آنان برگزار نشود. سازمان سینمائی مسئولیت این امر مهم را داشته و تمکین کردن از این امر جزو تعهدات هیئت مدیره خواهد بود.

 

این هیئت مدیره بعنوان دولت موقت و انتقالی صرفاً برای قانونی کردن صنوف و برگزاری مجمع عمومی دوم است لذا از هر گونه توافق و قرارداد تعهد آور می بایست اجتناب ورزد. بگذارید هیئت مدیره بعدی آزادانه و به دور از تعهدات هیئت مدیره فعلی انجام وظیفه کند.

 

از این پس آنچه می ماند خوبی و صداقت در گفتار نیک و کردار نیک است و شایسته است همگان در دولت تدبیر و امید به سمت قانون برویم و جایگاه صنفی خود را محکم کنیم و از حقوق حقه اعضاء خود دفاع کنیم و در پیشگاه خداوند متعال متعهد شویم که جز خدمت به اعضای خود و ایجاد آرامش بین آنان و تلاش برای امنیت شغلی و معیشتی و بالندگی سینمای ارزشی جمهوری اسلامی ایران قدم برنداریم.

 

انشاء الله.

 

ولله الحمد

 

حبیب اله کاسه ساز

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.