شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

زبردست در گفت و گو با سینماپرس:

«عملیات مهد کودک» بعد از ایام محرم اکران می شود

عملیات مهد کودک

سینماپرس-گروه سینما/ منوچهر زبردست از تعویق اکران فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک»و نمایش آن پس از ایام سوگواری اباعبدالله الحسین خبر داد.

منوچهر زبردست یکی از مدیران پخش دفتر «گویا» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس درباره اکران فیلم «عملیات مهد کودک» گفت: قرار بود از چهارشنبه این فیلم به نمایش درآید اما اکران فیلم سینمایی «پل چوبی» در سینماها ادامه داشت و قرار شد نمایش فیلم یک هفته به تعویق افتد. در فرصت باقی مانده تا ایام محرم زمان مناسبی برای اکران فیلم نبود.

 

وی در ادامه گفت: فیلم مخاطب کودکان و نوجوانان است و جمعیت هدف آن بیشتر دانش آموزان هستند ما اگر این فیلم را اکران می کردیم نمی توانستیم با مدارس هماهنگی های لازم را برای نمایش مناسب آن داشته باشیم به همین دلیل  با شورای صنفی نمایش صحبت کردیم. دوستان هم موافقت کردند تا فیلم پس از ایام محرم به نمایش درآید.

 

زبردست درباره حمایت آموزش و پرورش از فیلم گفت: مدت هاست درخواست حمایت از آموزش و پرورش برای فیلم ارایه دادیم اما هنوز نامه حمایت صادر نشده است امیدواریم این اتفاق سریع تر انجام شود.

 

وی درباره زمان اکران فیلم گفت: فیلم احتمالا از ۲۹ آبان ماه به نمایش درمی آید و فرصت مناسبی است تا بتوانیم تبلیغات فیلم را به درستی انجام دهیم. اما ده روز مانده به ماه محرم نمی توان شرایط مناسبی برای تبلیغ فیلم در نظر گرفت.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.