چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲

با پخش قسمت 53 کلاه پهلوی اتفاق می افتد

استاد خرناس تغییر چهره می دهد

کلاه پهلوی

سریال تلویزیونی کلاه پهلوی در پنجاه و سومین قسمت خود که جمعه آینده سوم آبان ماه از شبکه یک سیما پخش می شود، داریوش کاردان را با سری طاس و ابروهای رنگ کرده مقابل دوربین خواهد برد.

داریوش کاردان از مجریان و تهیه کنندگان برنامه های طنز با سابقه تلویزیون است که در سال های اخیر به بازیگری روی آورده و در سریال هایی مانند معمای شاه و کلاه پهلوی ایفای نقش کرده است. او سال ها در رادیو برنامه ای طنز داشت که شخصیتی به نام «خرناس» در آن به طرح نکات انتقادی می پرداخت. او در سریال «کلاه پهلوی» در نقش شخصیتی به نام «جوانشیر» ظاهر شده که یکی از ضد قهرمان های سریال است. در قسمت آینده این سریال که جمعه پخش خواهد شد، این بازیگر با گریمی تازه در این سریال حضور خواهد یافت.

همچنین در این قسمت به رویدادهایی همچون: کناره گیری رضاخان از حکومت و نیز حضور نیروهای نظامی بیگانه در تهران پرداخته خواهد شد. امیر توکلی نیز طی ماجراهایی با صمصام مواجهه می شود. رویارویی فرخ و کریم با یکدیگر نیز از اتفاق های دیگری است که مخاطبان سریال کلاه پهلوی در یک قسمت مانده به آخر این سریال شاهد آن خواهند بود.

پیش بینی مخاطبان از پایان سریال کلاه پهلوی

روابط عمومی سریال کلاه پهلوی در مطلبی از مخاطبان سریال درخواست کرد درباره پایان بندی احتمالی این سریال تلویزیونی اعلام نظر کنند. در مطلبی که بر روی سایت کلاه پهلوی درج شده آمده است: «شما اگر جای کارگردان سریال کلاه پهلوی بودید، سریال را چگونه جمع بندی می کردید؟ هر یک از شخصیت های مذکور را به چه فرجامی می رساندید؟ در قسمت پایانی سریال به چه مسائل و مواردی اشاره می کردید؟ در یک کلام، به نظر شما پایان بندی مناسب و ایده آل برای سریالی مانند کلاه پهلوی چیست»؟

تنها دو قسمت به پایان پخش این سریال 54 قسمتی باقی مانده است. جهت دریافت اطلاعات و مطالب متنوع و مختلف درباره این سریال می توانید به سایت اختصاصی سریال مراجعه کنید.

انتهای پیام/ ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.