دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳

تهیه کننده انیمیشن «دیوار‌نوشته‌های ناتمام»:

انقلاب اسلامی ایران، منبع خوبی برای تولید انیمیشن‌های جذاب است

انیمیشن

«دیوارنوشته‌های ناتمام» عنوان انیمیشنی به کارگردانی علی‌شیخ زاده و تهیه‌کنندگی پژمان علیپور است. این انیمیشن با موضوع انقلاب؛ برای پخش در روز 13 آبان ماه در شبکه پویا در نظر گرفته شده است. تهیه‌کننده «دیوار نوشته های ناتمام» اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، منبع خوبی برای تولید انیمیشن‌های جذاب است.

پژمان علیپور‌؛ تهیه کننده انیمیشن «دیوار نوشته‌های ناتمام» در گفت‌وگو با خبر‌نگار سینماپرس در رابطه با داستان این انیمیشن اظهار داشت: داستان «دیوارنوشته‌های ناتمام» در رابطه با دو پسر نوجوان است که در اوایل انقلاب اسلامی، دیوار نوشته هایی را که به علت شهادت کسانی که آنها را نوشته بودند، ناتمام باقی مانده است را کامل می کنند و همین انگیزه آنها موجب رخ دادن حوادثی برای آنها می شود. این انیمیشن در 12 دقیقه و با تکنیک سه بعدی تولید شده است.

 

این کارگردان و تهیه کننده با اشاره به اینکه داستان این انیمیشن حول موضوع انقلاب می چرخد در رابطه با ویژگی های انیمیشن‌ها با محوریت انقلاب اسلامی تصریح کرد: رعایت اصول و ضوابط فیلمنامه برای انیمیشن، ایجاد جذابیت در شیوه نگارش فیلمنامه با محوریت داستان های انقلاب، استفاده از تخیل و اغراق، کاراکتر و فضا سازی های فانتزی از جمله عواملی است که می تواند در جذب مخاطبان برای انیمیشن هایی با محوریت انقلاب مؤثر باشد.

 

علیپور اظهار داشت: انقلاب اسلامی ضمن اینکه یک موضوع بسیار حساس است، جای کار نیز بسیار دارد بنابراین می توان با دست مایه قرار دادن حوادث آن روزها نسبت به تولید انیمیشن های جذاب برای کودکان و نوجوانان بیش از پیش تلاش کرد.

 

وی ادامه داد: ایده اولیه این داستان توسط کوثر شیخ‌زاده به وجود آمد و پس از آن نیز توسط علی شیخ‌زاده فیلمنامه آن را نوشته و در مرحله آخر نیز توسط من و عزیز آلی بازنویسی شد، از دیگر عوامل این انیمیشن می توان به علی شیخ‌زاده (انیماتور)، ابراهیم بومی(صدابردار)، فاطمه لیلی، ابراهیم بومی، بیان اسماعیلی، و پژمان علیپور به عنوان (صدا پیشگان) اشاره کرد.

 

انیمیشن «دیوار نوشته‌های ناتمام» تولید صدا و سیمای مرکز مهاآباد است که امشب، 13 آبان ماه ساعت 19:45 دقیقه از شبکه پویا پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.