سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

«نازنین» حسین فرحبخش چهارشنبه می‌آید!

فیلم نازنین

فیلم سینمایی «نازنین» به کارگردانی «مهدی گلستانه» از چهارشنبه؛ 29 آبان ماه طی افتتاحیه‌ای با حضور عوامل این فیلم در سینمای عصرجدید، اکران می‌شود.

حسین فرحبخش، تهیه کننده فیلم سینمایی «نازنین» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس از افتتاحیه این فیلم خبر داد و گفت: افتتاحیه اولین اکران عمومی فیلم سینمایی «نازنین» چهارشنبه؛ بیست و نهم آبان ماه ساعت 20:30 در سینمای عصر جدید برگزار می شود.

وی افزود: بنا بر این است که این فیلم در بیست و سه سینما درتهران و به صورت همزمان در شصت و سه سینما کل کشور اکران خواهد شد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «نازنین» با اشاره به تیزر تبلیغاتی این فیلم، گفت: تبلیغات آماده شده و تیزرها را برای بخش به شبکه های تلویزیونی سپرده ایم که از دیروز؛ 27 آبان ماه، بخش شده است.

فرحبخش ادامه داد: این فیلم، یک اثر اجتماعی است که به داستان زندگی جوانانی می‌پردازد که به دلیل رکود اقتصادی و توقف کار کارخانه‌ها در شهرهای خود، به تهران پناه آورده اند.

گفتنی است؛ در فیلم سینمایی «نازنین» به کارگردانی مهدی گلستانه، بازیگرانی چون: پژمان بازغی، مجید صالحی، سحر قریشی، آتیلا پسیانی، امیرحسین آرمان، مصطفی طاری و آرش تاج به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.