دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰

ساداتیان: «جامه‌دران» غیر از خودم فعلا بازیگری ندارد!

سید جمال ساداتیان*

ساداتیان تهیه کننده «جامه دران» گفت: هنوز با هیچکدام از بازیگران قرارداد امضا نکرده‌ایم و شاید خودم در این فیلم بازی کردم!

به گزارش خبرنگار سینماپرس پروژه «جامه دران» به تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان این روزها مراحل پیش تولید خود را می گذراند و هنوز طبق صحبت های تهیه کننده این فیلم با کسی قرارداد برای حضور در فیلم امضا نشده است. فيلم به كارگرداني حميد رضا قطبي و تهيه كنندگي سيد جمال ساداتيان سال قبل در مقطعي وارد مرحله پيش توليد شد اما به دليل عدم صدور پروانه ساخت، توليد آن به تعويق افتاد. دست اندركاران اين پروژه حتي با انتخاب عوامل تا پاي كليد خوردن نيز پيش رفتند اما در نهايت پرونده ساخت «جامه دران» بسته شد

سید جمال ساداتیان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: «جامه دران» مراحل پیش تولید را سپری می کند و هنوز با کسی قرارداد امضا نکرده ایم البته با بازیگرانی صحبت کرده ایم اما هنوز حضورشان قطعی نشده است.

ساداتیان ادامه داد: فیلمبرداری ما از 15 آذر ماه شروع می شود و 45 جلسه فیلمبرداری برای این پروژه تعریف کرده ایم. داستان این فیلم اقتباسی از رمان «جامه داران» ناهید طباطبایی بوده است. گروه هم اکنون آماده آغاز کار تصویربرداری هستند و تولید این فیلم در تهران و غرب کشور انجام می شود.

ساداتیان در پایان گفت: شاید خودم در این فیلم بازی کنم.

محمدرضا فروتن، لیلا حاتمی، هانیه توسلی، هنگامه سیدزاده و بیتا فرهی ترکیب بازیگرانی است که نامشان برای حضور در «جامه داران» شنیده می‌شود.

«جامه دران» درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش پی به روابط جدیدی در زندگی پدرش می‌برد و حقایقی را کشف می‌کند.

فيلمنامه اين فيلم بر اساس يکي از کتاب‌هاي ناهيد طباطبايي توسط اين نويسنده و حميد رضا قطبي به طور مشترك به نگارش درامده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.