چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸

ساداتیان: آهنگرانی جایگزین هانیه توسلی در «جامه‌دران» شد/ شرایطی مهیا می‌کنیم رسانه‌ها «سایه‌روشن» را ببینند

پگاه آهنگرانی در فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویزشهبازی

ساداتیان؛ تهیه‌کننده «جامه‌دران» درباره آخرین خبرها از این فیلم گفت: هانیه توسلی به دلیل تداخل زمانی با سریال شاهگوش از حضور در «جامه دران» انصراف داد.

سید جمال ساداتیان در گفتگو با سینماپرس درباره فیلم سینمایی «جامه دران» گفت: هانیه توسلی به دلیل تداخل زمانی با سریال «شاهگوش» موفق به همکاری با ما نشد و با نظر کارگردان پگاه آهنگرانی جایگزین هانیه توسلی شد که از فردا جلوی دوربین خواهد رفت.

ساداتیان ضمن تکذیب بازی خودش در این فیلم ادامه داد: دو درصد از فیلمبرداری این فیلم انجام شده است و «جامه دران» موضوعی اجتماعی دارد که براساس یکی از رمان‌های ناهید طباطبایی به همین نام نوشته شده است.

تهیه‌کننده فیلم «سایه روشن» با اشاره به پذیرفته نشدن این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر گفت: من به نظر هیات انتخاب احترام می گذارم ولی می خواهیم شرایطی را مهیا کنیم که نسخه پایانی فیلم برای اصحاب رسانه و منتقدین نمایش داده شود و «سایه روشن» نسبت به کارهای قبلی فرزاد موتمن جلوتر است.

از عوامل فیلم جامه دران می توان به: مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی / صدابردار: یدالله نجفی / طراح صحنه و لباس: ایمان امیدواری

مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی و افسر اسدی از بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.