چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

«فیلم نگار» با چاپ فیلمنامه «زندانی‌ها» منتشر شد

شماره 132 فیلم نگار

شماره 132 مجله فیلم نگار با بررسی فیلم های روی پرده «آسمان زرد کم عمق» ، «تنهای تنهای تنها» و «آزاد راه» همراه با مصاحبه با بهرام توکلی و احسان عبدی پور در شماره آذرماه روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

شماره 132 مجله فیلم نگار با بررسی فیلم های روی پرده «آسمان زرد کم عمق» ، «تنهای تنهای تنها» و «آزاد راه» به همراه مصاحبه با بهرام توکلی و احسان عبدی پور در شماره آذرماه روی دکه های مطبوعاتی قرار گرفت.

کشمکش این شماره مجله میزبان «عملیات مهدکودک» با بررسی مولفه های روایتی این فیلم و «آزاد راه» با نگاهی به روایت و شخصیت در این فیلمنامه است.

همچنین در این شماره بخش بانک فیلمنامه آغاز به کار کرد و کلیه فیلمنامه هایی که در خانه سینما ثبت شود در مجله فیلم نگار مانند گذشته چاپ خواهد شد.

سیناپس این شماره به «جاذبه» آلفونسو کوآرون، «جابز» جاشوآ مایکل استرن، «دانشگاه هیولاها» دان اسکانلون، «ماد» جف نیکولز، «شتاب» ران هاوارد، «پیشخدمت» لی دنیلز، «گرما» پل فی و «دوره انترنی» شان لوی می پردازد.

شماره 132 فیلم نگار

گفتنی است فیلمنامه کامل «زندانی ها» نوشته آرون گازیکوسکی با ترجمه عطیه سالارمنش از بخش های مهم این مجله می باشد که در انتها بررسی این فیلمنامه هم قرار گرفته است.

101 عادت نوشتن، پیکربندی سفر مذکر،بیست پیرنگ اصلی از قسمت های آموزشی «فیلم نگار» برای علاقه مندان به سینما است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.