شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸

گزارش اکران و فروش؛

«خسته نباشید» با سه سالن سینمایی میلیونی شد/«جیب بر خیابان جنوبی» جیب خود را پر کرد!

جیب بر -خسته نباشید*

فیلم سینمایی «جیب بر خیابان جنوبی» ساخته سیاوش اسعدی در دو هفته اکران با فروش بیش از ۱۷۶ میلیون تومانی مواجه شد و در کنار آن فیلم سینمایی «خسته نباشید» در یک هفته اکران نزدیک به ده میلیون فروش کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «جیب بر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی در ۱۴ روز اکران عمومی خود در ۳۲ سالن سینمایی به فروش ۱۷۶ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «بوی گندم» به کارگردانی محمدرضا خاکی در ۸ روز اکران در ۱۳ سالن سینمایی با سرگروهی سینما آفریقا ۵۰ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان فروش کرده است و در کنار آن فیلم سینمایی «سر به مهر» ساخته هادی مقدم دوست نیز در دو هفته اکران عمومی در ۲۶ سالن سینمایی تاکنون توانسته ۱۴۸ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان فروش کند.

در کنار این فیلم های سیاوش اسعدی و هادی مقدم دوست، فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» ساخته سیامک شایقی ۱۴ روز است که در ۱۰ سالن سینمایی اکران شده و تا کنون ۳۶ میلیون و ۵۶۲ هزار تومان فروش کرده است. همچنین فیلم سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی و افشین هاشمی در هفت روز اکران در ۳ سالن سینمایی ۹ میلیون و ۸۳۹ هزار تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی علی غفاری که از دو هفته ای است سرگروهی سینما آفریقا را به «بوی گندم» واگذار کرده است در ۳۸ روز اکران با ۲۸ سالن سینمایی به فروش ۴۳۳ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان رسیده است. فیلم سینمایی «نازنین» ساخته مهدی گلستانه که ۳۸ روز از  اکران عمومی آن در ۳۳ سالن سینمایی می گذرد تا به امروز ۴۸۵ میلیون و ۵۹ هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» فیلمی در ژانر کودک ساخته فرزاد اژدری در ۷۷ روز اکران عمومی خود در ۴۵ سالن سینمای توانسته مخاطبان زیادی را در میان کودکان جذب کند و به فروش ۳۸۲ میلیون و ۹۷۴ هزار تومان دست یابد.

همچنین فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی پور بعد از ۵۶ روز اکران در ۱۰ سالن سینمایی همچنان در میان موج عظیم مخاطبان تنها مانده و تا امروز توانسته ۱۲۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان فروش کند. فیلم سینمایی «آسمان زرد کم عمق» ساخته بهرام توکلی، بعد از ۳۸ روز اکران عمومی در ۱۲ سالن سینمایی به فروش ۱۸۹ میلیون و ۵۰۳ هزار تومان دست یافته است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «آزادراه» ساخته عباس رافعی با ۵۶ روز نمایش در ۳ سالن سینمایی در تهران توانست به فروش ۴۶ میلیون و ۱۶۸ هزار تومانی دست یابد و فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی پس از ۷۷ روز اکران در ۵ سالن سینمایی ۲۲۶ میلیون و ۲۶۳ هزار تومان فروش کرد.

 شایان ذکر است؛ فیلم سینمایی «ترنج» ساخته مجتبی راعی در ۳۸ روز اکران عمومی در یک سالن سینمایی ۱۹ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان فروخته شده است و فیلم سینمایی «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان در ۸۴ روز اکران در ۸ سالن سینمایی به فروش ۲۴۲ میلیون و ۳۴۴ هزار تومانی دست یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.