سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

ابوالصدق «رنج و سرمستی» را صداگذاری می‌کند

رنج و سرمستی

فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» به کارگردانی جهانگیر الماسی همزمان توسط فریدون شهبازی در حال ساخت موسیقی است و علی ابوالصدق نیز کارهای صدا گذاری و میکس را انجام می‌دهد تا برای نمایش در بیست و دومین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

«محمد نشاط» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «رنج و سرمستی»، اظهار داشت: این فیلم فرم حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است و ما هم نسخه ای هم از فیلم را برای بازبینی به دفتر جشنواره ارسال کردیم که قضاوت شده است.

وی در ادامه افزود: فیلم همزمان مراحل فنی خود را طی می کند. «فریدون شهبازیان» موسیقی فیلم را می نوازد، تدوین فیلم توسط کیانوش عیاری انجام شده  و «علی ابوالصدق» نیز کارهای میکس و صداگذاری کار را انجام می دهد.

تهیه کننده «پرتقال خونی» در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد: تا پایان مهلت ارائه نسخه نهایی آثار به جشنواره مراحل فنی هم تمام خواهد شد.

بنابراین گزارش، «رنج و سرمستی» اولین فیلم بلند جهانگیر الماسی در مقام کارگردان است که نخستین اکران آن در بیست و دومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

ماه چهره خلیلی، شهرام پوراسد، احمد کاوری، مهدی صبایی، هرمز سیرتی، حسین خانی بیگ و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» روایت مشترکی از جنگ رژیم بعث با ایران و جنگ آمریکا با عراق است که مضمون آن راجع به صنایع پیرشفته کشورمان در عرصه هوا و فضا است و در آن تلاش های مردم ایران برای پیشرفت کشور در خلال جنگ به تصویر کشیده شده است.

«رنج و سرمستی» قصه زنی است که توسط عراقی ها به اسارت گرفته می شود.وی باردار است و فرزندش توسط آنها کشته می شود. در سال 1382 که آغاز جنگ و امریکا و عراق است وی در یک موقعیت جدیدی قرار می گیرد.

«محمد نشاط» متولد سال 1332 است و فیلم هایی نظیر «بی خداحافظی»، «پرتقال خونی»، «هدف اصلی» و «قرنطینه» را تهیه کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.