چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

آخر هفته چه انیمیشن‌هایی را در شبکه پویا خواهید دید؟

میمونهای فضایی 2

پنجشنبه و جمعه هفته جاری، دو انیمیشن «یوکی» و «میمون های فضایی 2» از شبکه پویا پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، انیمیشن «یوکی» پنج شنبه؛  ۱۹ دی ماه ساعت ۲۰ از شبکه پویا پخش می شود و روز جمعه همین ساعت شاهد پخش انیمیشن «میمونهای فضایی ۲» خواهیم بود.

بر پایه این گزارش، انیمیشن «یوکی» به کارگردان تاداشی ایمای، محصول ژاپن با تکنیک دوبعدی، با مدت زمان  ۶۲ دقیقه، برای مخاطب کودک و نوجوان تولید و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

 داستان این انیمیشن درباره مادربزرگ و پدربزرگ یوکی است که تصمیم می گیرند که یوکی نوه سیزده ساله شان را به روستایی که دزدان سالهاست آنجا را غارت می کنند، بفرستند تا مردم را نجات دهند. یوکی تنها یکسال وقت دارد تا موفق شود؛  در روستا یوکی با کودکی یتیم به نام هانا دوست می شود هانا و تعدادی از بچه ها با مردی که ریس گداهاست زندگی می کنند که پدر و مادرشان در جنگ کشته شده و حالا از طریق گدایی گذران عمر می کنند. یوکی آنها را با آموزش دادن یک اسب وحشی به نام سوزبرف سرگرم می کند و مردم را تشویق به مقاومت در برابر گمون کدخدا حریص آن منطقه می کند.مردی به نام گردباد که دشمن گمون و مردم دهکده است، قرار است به دهکده حمله کند.مردم تصمیم گرفته اند که با گرد باد بجنگند و از دهشان دفاع کنند...

همچنین انیمیشن «میمونهای فضایی ۲»، (بازگشت زارتاگ) به کارگردان جان اچ.ویلیامز، محصول آمریکا با تکنیک سه بعدی کامپیوتریدر  با مدت زمان ۷۱ دقیقه برای مخاطب کودک و نوجوان تولید و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

داستان این انیمیشن درباره محققان است که  دستگاهی اختراع می کنند که با استفاده از آن هر موجودی را به اندازه مولکولی تبدیل می کند. میمون ها در سیر حوادثی به سیاره مجهول می روند و در این بین زارتاگ آزاد می شود و دستگاه مخرب را به دست می آورد و قصد می کند به سیاره اش برگردد و انتقام بگیرد. میمون ها همراه با کیلووات به زمین برمیگردند و با کمک کیلووات زارتاگ را با دستگاه به اندازه مولکولی تبدیل می کنند و نابسامانی هایی که زارتاگ موجب آن بود را رفع می کنند ...

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.