سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱

عناوین انیمیشن‌های آخر هفته در شبکه پویا

تعطیلات آخر هفته را به «جزیره گنج» سفرکنید

انیمیشن جزیره گنج

پنجشنبه و جمعه هفته جاری، دو انیمیشن «بلکا و استرلکا» و «جزیره گنج» از شبکه پویا پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، انیمیشن «بلکا و استرلکا» پنج شنبه؛  26 دی ماه ساعت ۲۰ از شبکه پویا پخش می شود و روز جمعه همین ساعت شاهد پخش انیمیشن «جزیره گنج» خواهیم بود.

برپایه این گزارش، انیمیشن سینمایی«بلکا و استرلکا» به کارگردانی «اینا اولانیکوفا» و «اسویا توسلاف عشاق اُف»، در ژانر کمدی ماجراجویی تخیلی برای مخاطب کودک و نوجوان با تکنیک سه بعدی، به مدت زمان 76 دقیقه تولید و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

داستان این انیمیشن درباره سگ سیرکی به نام بلکاست است که سوار بر یک هواپیما کوچک کنترلی هنگام اجرای برنامه از سیرک بیرون می رود و دیگر آنجا و دوستانش را گم می کند. او با سگ دیگری به نام استرلکا آشنا می شود و افرادی آنها را برای آمادگی و تست برای فرستاده شدن به فضا انتخاب می کنند و آنها آموزش می بینند و روزی به فضا فرستاده می شوند. موش بانمکی هم آنها را همراهی می کند. آنان در این سفر با هم دوستی صمیمانه ای پیدا می کنند و ...

همچنین انیمیشن سینمایی «جزیره گنج» به کارگردانی «رون کلمنت» و «جان ماسکر»، محصول دیزنی 2002 آمریکا، با تم اکشن تخیلی، ماجراجویی، برای مخاطب کودک و نوجوان، با تکنیک دوبعدی، با مدت زمان 92 دقیقه تولید و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

داستان  این انیمیشن ازین قرار است که نوجوانی به نام «جیم» نقشه ای را به دست می آورد که مسیر رسیدن به سیاره ی گنج را ترسیم می کند و به خدمه سفینه فضایی «ر. ل. لگسی» و «کاپیتان آملیا» که درصدد دست یافتن به سیاره ی گنج هستند، می پیوندد. «جیم» پس از چندی با «جان سیلور» دوست می شود که در آشپزخانه ی سفینه کار می کند. اما «جان سیلور» یک روبات , دزد دریایی است که به زودی در سفینه شورشی به راه خواهد انداخت…

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.