دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸

فیوضی: «آی با کلاه» به محض تامین بودجه کلید خواهد خورد

مهدی فیوضی

کارگردان نفوذی گفت: «آی با کلاه» فیلمی اجتماعی است که به محض تامین بودجه فیلم را به کمک احمد کاوری خواهیم ساخت.

مهدی فیوضی؛ کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: اوایل سال بود که  پروانه ساخت فیلم سینمایی «آی باکلاه» را از اداره نظارت و ارزشیابی دریافت کردیم.

وی در ادامه افزود: در آن مقطع قرار بود سازمان سینمایی 60 درصد کار را حمایت کند که با تغییر مدیریت ها عملاً بودجه این کار پرداخت نشد و به محض تامین بودجه من این فیلم را با کمک احمد کاوری خواهم ساخت.

کارگردان «نفوذی» در ادامه افزود: «آی با کلاه» فیلمی اجتماعی با موضوع سایبری است که فیلمنامه آن خرداد امسال توسط احمد کاوری نوشته شد. هسته اصلی داستان را جستجوی زنی برای یافتن حقیقت شکل می‌دهد و زن در جریان جستجویش برای یافتن واقعیت‌هایی که در اطرافش رخ داده و او از آنها بی‌اطلاع بوده، شناخت تازه‌ای از آدم‌های اطرافش پیدا می‌کند.

فیوضی ادامه داد: به محض تامین بودجه ما پیش تولید کار را آغاز خواهیم کرد و کار را به کارگردانی خودم و تهیه کنندگی احمد کاوری کلید خواهیم زد.

وی در ادامه  در مورد سایر فعالیت هایش، اظهار داشت: در حال حاضر یک کارگاه فیلمنامه نویسی را راه اندازی کردیم و درباره فیلمنامه ها مشغول تحقیق و پژوهش هستیم.

کارگردان «محرمانه تهران» در ادامه افزود: موسسه فیلمنامه نویسی آیینه سیمرغ را از سال 1390 تاسیس کردیم که تا کنون بیش از 50 موضوع را از مرحله تحقیق ، پژوهش، ایده، طرح، سیناپس و فیلمنامه جلو بردیم و حدود 12 اثر تبدیل به فیلمنامه شده است و سایر این آثار هم به موازات جلو می رود.

فیوضی در ادامه در مورد اعضای این کارگاه فیلمنامه نویسی نیز اظهار داشت: بنده مدیر عامل این موسسه هستم و افرادی نظیر «داوود بیدل»، «محسن هادی»، «محسن زمانی» ، «محمود نوری» و ... در این کارگاه حضور دارند.

بنابراین گزارش، «نفوذی» و «محرمانه تهران» دو فیلمی است که در کارنامه مهدی فیوضی به ثبت رسیده و «محرمانه تهران» هنوز موفق به اکران عمومی نشده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.