سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷

«پرویز» در ارسباران نقد و بررسی می شود

فیلم سینمایی پرویز*

فیلم سینمایی «پرویز» ساخته مجید برزگر در سیصد و سومین نشست باشگاه فیلم تهران دوشنبه 30 دی ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران به اکران و با حضور عوامل نقد و بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «پرویز» به كارگردانی «مجید برزگر» كه در چندین جشنواره جهانی به نمایش درآمده و در بخش جشنواره جشنواره‌های سی و یكمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت، تاکنون به اکران عمومی در نیامده است 
 
این فیلم زندگی روزانه مردی ۵۰ ساله به نام «پرویز» را روایت می‌کند که تمام زندگی‌اش با پدرش در شهرکی زندگی کرده و کارهای پدر و ساکنان شهرک را انجام داده است، اما پدرش که قصد ازدواج دارد از او می‌خواهد برای زندگی به جای دیگری برود. پرویز که سرخورده شده قصد دارد به پدر و اهالی شهرک بفهماند که به این آسانی نمی‌توانند او را از زندگی‌شان حذف کنند 
 
«لوون هفتوان»، «حمیرا نونهالی»، «محمود بهروزیان» و «علی رامز» در این فیلم بازی می‌کنند.

نشست و نقد بررسی فیلم با حضور مجید برزگر (کارگردان)، سعید آرمند (تهیه کننده)، شارمین کوهی نژاد (مجری) و سایر عوامل برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان براي شركت در اين نشست و كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به نشاني سیدخندان خیابان جلفا، فرهنگ سرای ارسباران مراجعه و يا با شماره هاي 20-22872818 – روابط عمومي تماس بگيرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.