یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

آمادگی برای تولید «کانادا داریو» ، «جی کاک» و «معجزه صحرا»

قهرمانی در انتظار تامین بودجه برای یک فیلم و دو سریال

محمد قهرمانی*

محمد قهرمانی گفت: فیلم «کانادا داریو» به کارگردانی داوود مرادیان و سریال «جی کاک» و انیمیشن «معجزه صحرا» به محض تامین بودجه کلید خواهند خورد.

«محمد قهرمانی» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: چند کار آماده ساخت داریم ولی متاسفانه بودجه نیست.

تهیه کننده «شکارچی شنبه» ادامه داد: فیلم سینمایی «کانادا داریو» را به کارگردانی داوود مرادیان که به آثار مخرب سایت های مستهجن می پردازد را به شورای پروانه ساخت فرستادیم، چون کار اولی بود قرار است خرداد ماه مورد بررسی قرار گیرد و مجوز ساخت آن صادر شود.

وی در ادامه افزود: ما خیلی عجله برای ساخت این کار نداریم و چون موضوع فیلمنامه حساس است، من فیلمنامه را به افرادی چون شاه حسینی، حسن عباسی، پناهیان و ... ارسال کرده ام تا نظر بدهند و هر چقدر روی فیلمنامه چکش کاری شود، با جمع آوری این کارها به اثر بهتری دست پیدا خواهیم کرد.

تهیه کننده «خاک و آتش» در ادامه افزود: برای تلویزیون سریال «جی کاک» را آماده ساخت داریم اما در آنجا هم هنوز بودجه برای ساخت کار فراهم نیست.

تهیه کننده «گام های شیدایی» ادامه داد: «جی کاک» هم قرار است با کارگردان اولی ساخته شود که به موضوع غارت و استعمار انگلیس در مقابله با ملی شدن صنعت نفت می پردازد.

 تهیه کننده «فرشتگان قصاب» در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد: یک انیمیشن نیز آماده داریم به نام «معجزه صحرا» که در مرکز انیمیشن صبا مصوب شد اما منتظر تامین بودجه این کار هستیم. این انیمیشن در 26 قسمت به محض تامین بودجه ساخته خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.