سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸

درپی اعلام مذاکراتی مبنی‌بر بازگشایی مجدد سینما قدس؛

نصیری: بازگشایی «سینما‌‌‌قدس» به تصمیمات و مذاکرات سینماشهر بستگی دارد

سردر سینما قدس

رامین نصیری؛ مدیر سینما قدس درباره مذاکرات ارشاد مبنی بر بازگشایی این سینما گفت: مدتی است از تعطیلی این سینما می گذرد و قرار است همچنان به همین شکل ادامه داشته باشد اما محمدرضا فرجی از ارشاد با من یک جلسه‌ای داشتند و صحبت هایی مثبتی انجام شد اما این گفتگو‌ها منوط به تصمیمات و مذاکرات سینماشهر است.

رامین نصیری؛ مدیر سینما قدس درباره مذاکرات ارشاد مبنی بر بازگشایی این سینما به سینماپرس گفت: مدتی است از تعطیلی این سینما می گذرد و قرار است همچنان به همین شکل ادامه داشته باشد اما محمدرضا فرجی از ارشاد با من یک جلسه‌ای داشتند و صحبت هایی مثبتی انجام شد اما این گفتگو‌ها منوط به تصمیمات و مذاکرات سینماشهر است.

وی با اشاره به اینکه سرگروهی سینما قدس از عوامل افت مخاطب آن بوده، یادآور شد: در نظر داشته باشید سینما استقلال که سرگروه سینما است، سالن‌های زیادی دارد و قاعدتا تهیه کننده هم علاقه مند است که در این سرگروه‌ها فیلمش را اکران کند و اگر قدس سرگروه نبود می توانست از این فیلم‌های خوب استفاده کند، به نظرم سالن های خصوصی باید از سرگروهی خارج شوند.

نصیری بازگشایی سینما قدس را به این شکل کارآمد ندانست و خاطرنشان کرد: باید این سینما به شکل چندسالنه و بروز ساخته شود که در نهایت یک فیلم خوب در این سه سالن نمایش خواهد داشت که می تواند ادامه حیات بدهد.

به گزارش سینماپرس، سینما قدس طی چند هفته گذشته به دلیل رکود اقتصادی و افت مخاطب تعطیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.