دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶

سیامک احصایی طراحی دکور برای جشنواره تئاتر فجر را تکذیب کرد

سیامک احصایی

سیامک احصایی، با تکذیب خبری مبنی بر طراحی دکور برای اختتامیه جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد: تنها طراحی دکور برای افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را انجام خواهم داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، روز گذشته گفت و گویی با مهدی شفیعی؛ دبیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر در یکی از رسانه های خبری منتشر شده بود که وی در بخشی از سخنان خود به طراحی دکور اختتامیه جشنواره تئاتر فجر توسط سیامک احصایی اشاره کرده بود، وی در بخشی از این گفت و گو بیان کرده است: از آنجا که یک روز پیش از برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر فجر، افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در تالار وحدت برگزار می‌شود از آقای سیامک احصایی خواهش کردیم تا همان گونه که دکور جشنواره فیلم را طراحی می‌کند، دکور جشنواره تئاتر را هم طراحی کند تا دچار محدودیت‌های کمتری شویم و خوشبختانه ایشان با اینکه مشغله زیادی داشت پذیرفت که با ما همکاری کند.

 

سیامک احصایی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: من تنها طراحی دکور برای  افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم فجر را بر عهده دارم و علت اینکه چرا مهدی شفیعی از فعالیت من در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر را اعلام کردند باید از خودشان بپرسید.

 

گفتنی است که مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر 11 بهمن و همچنین  مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روز شنبه؛ 12 بهمن ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.