چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸

اکران «ساکن خانه‌چوبی» در هاله‌ای از ابهام است/ به محض جذب اسپانسر «دربست» را کلید خواهیم زد

حسن علیمردانی*

تهیه کننده «ساکن خانه‌چوبی» با اشاره به این که اکران «ساکن خانه چوبی» در هاله‌ای از ابهام است گفت: به محض جذب اسپانسر فیلم سینمایی «دربست» را به کارگردانی علی خامه‌پرست کلید خواهیم زد.

«حسن علیمردانی» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت‌های جدید خود، اظهار داشت: برای فیلم سینمایی «دربست» به کارگردانی علی خامه‌پرست درخواست پروانه ساخت داده ایم که مورد موافقت قرار گرفت و ما  پروانه ساخت این فیلم را تا فروردین سال آینده تمدید کرده ایم و هم اکنون به دنبال جذب اسپانسر هستیم.

تهیه کننده «نفوذی» در ادامه در مورد موضوع این کار توضیح داد: این فیلم کار اولی است و موضوع آن بیشتر آسیب‌شناسی زندگی شهری است.

علیمردانی در ادامه در مورد زمان کلید خوردن کار نیز افزود: به محض جذب اسپانسر این فیلم را کلید خواهیم زد.

وی در ادامه در مورد اکران فیلم سینمای «ساکن خانه چوبی» ساخته حسینعلی لیالستانی نیز، اظهار داشت: 90 درصد مالکیت فیلم بر عهده سینمای مستند و تجربی است. این فیلم چون با نام مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است کار اولی محسوب می شود و فعلا وضعیت نمایش فیلم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «ساکن خانه چوبی» به کارگردانی حسینعلی لیالستانی داستان زندگی دختر بچه‌ای شش ساله است که علاقه زیادی به دایی اش دارد که به جبهه می‌رود‌. فیلم روایت تنهایی‌های دختر پس از عزیمت دایی‌اش به جبهه است.

 پروانه معصومی، داریوش اسدزاده، امیرحسین آرمان، بهزاد خداویسی، نعیمه نظام دوست، کیمیا حسینی و … بازیگران این فیلم هستند.

«سلام برفرشتگان» ساخته فرزاد اژدری آخرین فیلمی بود که به تهیه کنندگی حسن علیمردانی به اکران عمومی درآمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.