جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵

مجموعه تلویزیونی «انقلاب در قاب» تولید می‌شود

انقلاب در قاب

مجموعه ده قسمتی مستند انقلاب در قاب به کارگردانی عادل انیسی برای پخش از تلویزیون تولید می‌شود.

عادل انیسی؛ مستندساز در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس ضمن بیان اینکه مستند«انقلاب در قاب» در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد، عنوان کرد: این مستند به شکل‌گیری سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی و بررسی دهه 60 سینمای ایران از منظر سینماگران برجسته‌ای چون مسعود ده‌نمکی، فریدون جیرانی، سید محمد بهشتی، محمد علی نجفی، علیرضا رئیسیان، علیرضا داوود نژاد، کیانوش عیاری، جعفری جلوه، علیرضا شجاع نوری، نادر طالب زاده، خسرو سینایی، ، محمد علی حسینی نژاد، کیومرث پور‌احمد می‌‌پردازد.

 

وی ادامه داد: ساخت این مستند از اواخر تابستان آغاز شده و تا کنون ادامه یافته است، در ابتدا قرار بود که این فیلم در بخش مستند جشنواره فیلم فجر ارائه شود که به دلیل طولانی شدن مراحل ساخت این مستند، این اتفاق رخ نداد.

 

انیسی تصریح کرد: مستند «انقلاب در قاب» در ابتدا قرار بود که در یک مجموعه تولید شود اما  به دلیل اینکه افراد زیادی از سینماگران در آن حضور داشته و به موضوعات مختلفی در رابطه با سینمای پس از انقلاب اسلامی پرداخته می شود، تصمیم گرفته شد ضمن اینکه یک فیلم بلند از آن ساخته می‌شود در قالب یک مجموعه 10 قسمتی نیز تولید شود که این 10 قسمت در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد و برای پخش از یکی از شبکه‌های تلویزیونی آماده خواهد شد.

 

گفتنی است مجموعه مستند «انقلاب در قاب» به کارگردانی عادل انیسی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر تولید شده است. از دیگر عواملی که در تولید این مستند همکاری داشته‌اند می توان به سینا آذری و سامان مختاری؛ تصویر برداران/ علی میر‌مطهر و سروش توکلی؛ صدابرداران/ امید روحانی؛ مشاوره پروژه، اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.