چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷

با هنرمندان در کاخ جشنواره

خردمند: هیچوقت از کارهایم راضی نیستم/ در سریال بهرامیان بازی می کنم

پرویز پرستویی و آهو خردمند در فیلم سینمایی «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور

آهو خردمند امسال با جدیدترین ساخته محمد مهدی عسگرپور در جشنواره حضور دارد اما هیچگاه از نقش هایی که ایفا می کند، راضی نیست. او قرار است در سریال ده قسمتی بهرام بهرامیان به ایفای نقش بپردازد.

آهو خردمند بازیگر سینما که شب گذشته در اختتامیه بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر حضور داشت در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای، اظهار داشت: امسال با فیلم «مهمان داریم» ساخته محمد مهدی عسگرپور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارم.

وی در ادامه در مورد این که آیا از بازی در این فیلم راضی هستید، گفت: من هیچوقت از کارهایم راضی نیستم و بعد از اینکه کار را تماشا می کنم احساس می کنم می توانستم بهتر از این هم ظاهر شوم.

خردمند ادامه داد: قرار است در یک سریال ده قسمتی به کارگردانی بهرام بهرامیان به ایفای نقش بپردازم.اما اطلاعات دقیقی از کار ندارم که بتوانم توضیح دهم.

بر اساس این گزارش؛ بخش عمده فیلم  «مهمان داریم» در تهران گذشت و بخش هایی از فیلم نیز در شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین رفت. 60 جلسه فیلمبرداری فیلم به طول انجامید.

در این فیلم علاوه بر آهو خردمند ؛ بازیگرانی چون پرویز پرستویی، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، معصومه قاسمی‌پور، مهدی صادقی و محمد صادقی بازیگرانی هستند که به ایفای نقش پرداخته اند.

از دیگر عواملی که در این فیلم عبارتند از:  

تهیه کننده : منوچهر محمدی/ طرح فیلمنامه :منوچهر محمدی/نویسنده و کارگردان : محمد مهدی عسگر پور/ مدیر فیلمبرداری : محمد آ لادپوش/طراح صحنه و لباس : کیوان مقدم/ طراح چهره پردازی : مهردادمیرکیانی /محصول سازمان سینمایی سوره اشاره کرد.

آهو خردمند خواهر زنده یاد نیکو خردمند است. خردمند علاوه بر بازیگری کار مترجمی نیز انجام می دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.