چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۷

از «رستاخیز» درویش تا «تمشک» سالور در پنجمین شماره نشریه روزانه

نشریه جشنواره فیلم فجر

پنجمین شماره نشریه روزانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با مطالبی همچون گفت و گو با کارگردان فیلم «رستاخیز» و همچنین گزارشی از اختتامیه بخش بین الملل جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، پنجمین شماره نشریه روازنه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد. گزارش مراسم اختتامیه بخش بین المللی جشنواره به همراه گزارش تصویری این مراسم، چهره های روز جشنواره از جمله مطالبی است که در صفحات ابتدایی این نشریه گنجانده شده است.

گفتنی است که در ادامه گفت و گوی طهماسب صلح جو؛ رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی با احمدرضا درویش در رابطه با فیلم سینمایی «رستاخیز» آورده شده است، در بخشی از این گفت و گو درویش در پاسخ به این پرسش که «رستاخیز» آن چیزی است که انتظارش را داشتی، بیات کرده است: بله. رستاخیز اسکوپ است اما متاسفانه همه پرده های سالن های سینما اسکوپ نیست. ما باید کار خودمان را بکنیم و صاحبان سالن های سینما هم کار خودشان را بکنند...

گفت و گو با محمدعلی سجادی؛ در رابطه با تجربه جدیدش در فیلم سینمایی «سیاوشان»، گفت و گو با سامان سالور در رابطه با فیلم سینمایی «تمشک»، گفت و گو با مجیدرضا مصطفوی کارگردان «انارهای نارس»  و گزارشی از کارگاه «فیلمنامه نویس به عنوان همکار» از مطالب دیگری هستند که در این نشریه روزانه گنجانده شده است. 

شایان ذکر است در این نشریه مطالب دیگری همچون گزارشی از نشست های خبری چهارمین روز از جشنواره از جمله فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» و «شهابی از جنس نور» و همچنین گفت و گو با مهمانان خارجی جشنواره مشاهده می شود.

گفتنی است پنجمین شماره نشریه روزانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در ۲۰ صفحه منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.