یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴

با هنرمندان در کاخ جشنواره/

مسعود کرامتی: شانزده سال به جشنواره نیامده بودم/ آمادگی داشتم که به سرعت برق از فضای جشنواره دور شوم

مسعود کرامتی در نشست خبری فیلم «گنجشکک اشی مشی» در جشنواره فیلم فجر

کارگردان فیلم سینمایی «گنجشکک اشی مشی» ضمن بیان اینکه بازخوردها نسبت به این فیلم مثبت بوده است در رابطه با فضای جشنواره عنوان کرد: من شانزده سال بود که به جشنواره نیامده بودم اما امسال فضای جشنواره فضای موجهی بود.

مسعود کرامتی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر اظهار داشت: من حدود ۱۶ سال است که در جشنواره فیلم فجر حضور نداشتم زیرا به نظرم جشنواره فضای خوبی نداشت و احساسم این بود که آدم به خاطر دیدن یک فیلم تحقیر می شود و برخوردها برخوردهای خوبی نبوده است و هیچ وقت هم برایم حضور در جشنواره جذابیتی نداشت، امسال هم به بنا به دلایلی که شخصی هم هست به جشنواره امدم.

 

وی ادامه داد: امسال هم فقط به برج میلاد آمدم و از فضای سینماهایی که در آن فیلم های جشنواره اکران می شود خبر ندارم. بنابراین در رابطه با فضای برج میلاد یا همان کاخ جشنواره می توانم بگویم که اینجا به نظرم نظم و ترتیب خوبی دارد و از آنچه که در تصور من بود بسیار قابل قبول تر است، من آمادگی این را داشتم که به سرعت برق از فضای جشنواره جدا شوم اما از آنجا که فضا را فضای خوب و موجهی دیدم ماندم و تا کنون چند فیلم نیز در جشنواره دیده ام.

 

کارگردان فیلم سینمایی «گنجشکک اشی مشی» در رابطه با بازخوردهای مردمی و رسانه ای از این فیلم در جشنواره بیان کرد: آنچه به نظرم در هنگام اکران این فیلم در برج میلاد آمد این بود که برخلاف بسیاری از فیلم هایی که اکران شد تماشاگران خوشبختانه از سالن نمایش جدا نشد.

 

وی ادامه داد: اینجا و در فضای کاخ جشنواره نوعی از برخوردها که به نظرم برخورد جذابی هم نیست در رابطه با فیلم ها وجود دارد که تبدیل به مسخره کردن فیلم ها می شود، خوشبختانه یک همچین اتفاقی برای «گنجشکک اشی مشی» رخ نداد و خوشبختانه همه در سکوت تا پایان فیلم را نگاه کردند و نظراتی هم که شنیدم تقریبا قابل قبول است، جَوی که در جشنواره وجود دارد برای برخی از فیلم ها وجود دارد که البته طبیعی است و هزینه های میلیاردی و نام های آشنا بر این مسائل مهر تایید می زند، ممکن است آن جو ها را اطراف این فیلم نبینیم و خوشبختانه من هم کسی را ندیدم که از این فیلم بدش آمده باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.