دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷

واکنش نماینده مجلس به سریال کمال تبریزی؛

نماینده مجلس: اهانت به قوم بختیاری باعث نگرانی بخش مهمی از جمعیت کشور شده ‌است

امیر آقایی در مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی‌توجهی صدا و سیما نسبت به نظارت بر پخش سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی ،گفت: باید نسبت به اهانت سریال مذکور به قوم بختیاری برخورد‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش سینماپرس، سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند، اظهار داشت: اهانت به قوم بختیاری در سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی باعث نگرانی بخش مهمی از جمعیت کشور شده ‌است آن هم در کشوری که اهانت حتی به یک فرد در رسانه ملی آن ممنوع است.

وی در ادامه افزود: ما در کشور به هیچ اقلیت دینی و قومی توهین نمی کنیم و مراقب شان و منزلت آنها هستیم حال نباید یک سریال به قومی که در طول تاریخ همواره ولایتمدار و پیرو اهل بیت بوده اند، توهین شود.

وی در ادامه درباره رشادت‌های قوم بختیاری تصریح کرد: زمان رضاشاه وقتی بختیاری‌ها دیدند نفت به دست انگلیسی‌ها به چپاول می‌رود با آنها مقابله کردند تا این دولت به اهداف پلید خود نرسد و در جنگ جهانی اول نیز فتحعلی خان به همراه ابولقااسم خان بختیاری و بی‌بی مریم بختیاری در مقابل تجاوز روس‌ها به ایران ایستادگی کرد‌ند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ملی باید دقت بیشتری نسبت به محتوای این سریال‌هاداشته باشد تا اتفاقات این‌چنینی تکرار نشود.

برچسب‌ها

نظرات

  • بختیاری ۱۳۹۲/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۲
    1 0
    آنها که به این وطن خیانت کردند از کینه ی ترک و تازی صیانت کردند ای بیشه ی خشم بختیاری بخروش روبه صفتان به شیر اهانت کردند
  • reza ۱۳۹۲/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۲
    1 0
    اصیلترین اقوام ایرانی بختیاری ها وکرد ها هستند.تاریخ را باید از شواهد دید(کتیبه ها/اثار باستانی)نه از روی نوشته های جعلی ودروغین مورخ ها. آنها که به این وطن خیانت کردند از کینه ی ترک و تازی صیانت کردند ای بیشه ی خشم بختیاری بخروش روبه صفتان به شیر اهانت کردند
  • نادری فارسانی ۱۳۹۲/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۱
    0 0
    از صداوسیمای ضرغامی ازاین بیشتر انتظار نیست ما بختیاریها خواهان توقف یخش این سریال هستیم
  • ۱۳۹۲/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۵
    0 0
    اصلا همین که کلیپ تبلیغات این سریال رو آنتن رفت معلوم بود کار آشغالیه دنبال جاذبه ی بصری اند تا یه فیلمنامه ی خوب حالا هم با توهین به این و اون باید منتظر بقیه ماجرا بود تازه اولشه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.