چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶

ساخت فیلمی درباره غواصان جنگ تحمیلی

کاوری: «آشیخ» را نمی‌توانیم در شهرک دفاع مقدس فیلمبرداری کنیم

احمد کاوری در نشست فیلم خودزنی

احمد کاوری با اشاره به اینکه نگارش فیلمنامه «آشیخ» به اتمام رسیده است، گفت: سعید سعدی به عنوان تهیه کننده پیگیر مسائل ساخت این فیلم هستند اما زمان قطعی ساخت این فیلم هنوز به طور کامل مشخص نیست.

احمد کاوری در گفتگو با خبرنگار سینماپرس درباره تولید فیلم سینمایی «آشیخ» گفت: کار نگارش این فیلمنامه به پایان رسیده است و آقای سعید سعدی به عنوان تهیه کننده پیگیر مسائل ساخت این فیلم هستند اما زمان قطعی ساخت این فیلم هنوز به طور کامل مشخص نیست.

وی افزود: از آنجایی که قصد روایت غواص های عملیات کربلای ۴ و کربلای ۵ را داریم شهرک سینمایی دفاع مقدس برای ساخت این فیلم مناسب نیست و قطعا لوکیشن «آشیخ» را خارج از تهران در نظر خواهیم گرفت و احتمالا لوکیشن اصلی در یکی از شهرهای جنوب باشد.

کاوری خاطرنشان کرد: شخصیت اصلی این فیلم هم در فضای جنگ و خارج از آن روایت می شود و به محض فراهم شدن شرایط برای تولید این فیلم اقدام خواهم کرد. همچنین فیلمی به روایت دفاع مقدسی از شهید عبدالله میثمی می پردازد که او یکی از روحانیون ایرانی در هشت سال دفاع مقدس بوده است. میثمی نماینده حضرت امام (ره) در قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بود که در شلمچه و در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

خودزنی آخرین فیلم اکران شده از احمد کاوری است، البته پیش از این تجربه همکاری مشترک با مهدی فیوضی برای فیلم سینمایی «نفوذی» را داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.